شناسهٔ خبر: 38409019 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دادستان قم:

۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده درقم کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: ۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده در قم کشف شده‌ است که این ماسک‌ها به زودی در ۳۲ داروخانه استان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب، با اعلام خبر فوق، اظهار داشت: تمام ماسک های کشف شده در میان داروخانه‌های استان با قیمت ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود که برای هماهنگی در این زمینه جلسه‌ای فوری با حضور مسئولان قضایی، دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان اجرایی و نظارتی قم برگزار شد.

وی ادامه داد: ۷۰۰ هزار ماسک کشف شده در کمترین زمان ممکن در میان داروخانه ها توزیع و تیم های بازرسی استان به صورت شبانه‌روزی نیز بر نحوه عرضه این ماسک‌ها به مردم داروخانه‌ها به صورت شبانه روزی نظارت میکنند.

 غریب افزود: بر اساس دستور قضایی صادره  ۲۲هزار عدد از این ماسک‌های احتکار شده در یکی از انبارها نیز بصورت رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار می گیرد.

وی بیان داشت: دستور قضایی برای پلمپ داروخانه های متخلّف صادر شده و با فراد سودجو که مبادرت به احتکار ماسک و ملزومات ضدعفونی کننده یا سایر اقلام دارویی و پزشکی مورد نیاز مردم نمایند، برخورد قانونی قاطع به عمل خوهد آمد.

در پی فوت چهار بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم روز پنجشنبه و شنبه جاری تعطیل اعلام شد؛ همچنین در تازه‌ترین خبر، تمام مراکز علمی این استان تا یک هفته و مراکز حوزوی نیز روز یکشنبه هفته جاری تعطیل شدند.

نظر شما