شناسهٔ خبر: 38408155 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده درقم کشف شد

رکنا: دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: ۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده در قم کشف شده‌است که این ماسکها به زودی در ۳۲ داروخانه استان توزیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی دادستانی عمومی و انقلاب قم، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب روز در گفت و گویی افزود: تمام ماسک های کشف شده در میان داروخانه های استان با قیمت ۵۰۰ تومان توزیع می‌شود که برای هماهنگی در این زمینه جلسه‌ای فوری با حضور مسئولان قضایی، دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان اجرایی و نظارتی قم برگزار شد.

وی ادامه داد: ۷۰۰ هزار ماسک کشف شده در کمترین زمان ممکن در میان داروخانه ها توزیع و تیم های بازرسی استان به صورت شبانه‌روزی نیز بر نحوه عرضه این ماسک‌ها به مردم داروخانه‌ها به صورت شبانه روزی نظارت میکنند.

غریب افزود: بر اساس دستور قضایی صادره ۲۲هزار عدد از این ماسک‌های احتکار شده در یکی از انبارها نیز بصورت رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار می گیرد.

وی بیان داشت: دستور قضایی برای پلمپ داروخانه های متخلّف صادر شده و با فراد سودجو که مبادرت به احتکار ماسک و ملزومات ضدعفونی کننده یا سایر اقلام دارویی و پزشکی مورد نیاز مردم نمایند، برخورد قانونی قاطع به عمل خوهد آمد.

در پی فوت چهار بیمار مشکوک به ابتلا به کرونا در قم، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز حوزه‌های علمیه قم روز پنجشنبه و شنبه جاری تعطیل اعلام شد؛ همچنین در تازه‌ترین خبر، تمام مراکز علمی این استان تا یک هفته و مراکز حوزوی نیز روز یکشنبه هفته جاری تعطیل شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

نظر شما