شناسهٔ خبر: 66363381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران، قرارداد خود را با گیتی پسند تمدید کرد

اصفهان- ایرنا- «امیرحسین داودی» ملی پوش سابق تیم‌های فوتسال بزرگسالان و جوانان ایران و بازیکن فصل گذشته گیتی پسند، قرارداد خود را با این باشگاه برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تمدید کرد.

صاحب‌خبر -

عضو هیات مدیره باشگاه گیتی‌پسند اصفهان بعداز ظهر شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: صبح امروز امیرحسین داودی بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال ما با حضور در دفتر باشگاه و مذاکره با مدیران مجموعه، قرارداد خود را تمدید کرد و به جمع شاگردان محمد کشاورز برای فصل ۱۴۰۴-۱۴۰۳ پیوست.

محمدحسین عراقی‌زاده یادآور شد: این بازیکن جوان و آینده‌دار، فصل گذشته بازی‌های موثری را برای تیم فوتسال گیتی پسند در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشت.

وی ادامه داد: داودی سابقه حضور در تیم ملی فوتسال بزرگسالان و جوانان ایران را دارد.

عراقی‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر داودی، باشگاه گیتی پسند با بیشتر اعضای اصلی تیم برای فصل پیش رو نیز قرارداد منعقد کرده است و تاکنون قرارداد محمدرضا سنگ سفیدی، محمدحسین درخشانی، مسعود(باقر) محمدی، مهدی کریمی، علیرضا رفیعی‌پور، مسعود یوسف، علیرضا عسگری و بهمن جعفری را تمدید و ۲ بازیکن ارزنده یعنی علی خلیلوند و مهدی دهقان نژاد را نیز جذب کرده است.

وی گفت: پیش از این،هیات مدیره پیشین باشگاه گیتی پسند قبل از اتمام فصل گذشته لیگ برتر به اتفاق آرا محمد کشاورز سرمربی فعلی تیم فوتسال این باشگاه را برای سال آینده ابقا کرد و در روزهای گذشته نیز قرارداد احمد پری‌آذر مربی تیم، امید ابراری‌نیا مربی دروازه‌بانان و امیرهوشنگ مومنی بدنساز تیم برای فصل پیش رو تمدید شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مردان گیتی‌پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

ملی‌پوش سابق فوتسال ایران، قرارداد خود را با گیتی پسند تمدید کرد

نظر شما