شناسهٔ خبر: 38109321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

جبهه مقاومت بلندگویی برای رسوایی آمریکا و صهیونیست است

رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: جبهه مقاومت براساس شعار جهاد و شهادت شکل گرفت و بلندگویی برای رسوایی آمریکا و صهیونیست است، شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی نقش برجسته در تشکیل جبهه مقاومت داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سردار احمد وحیدی عصر امروز در یادواره 67 شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید رجائی مسجد المهدی و گرامیداشت اربعین سردار سلیمانی، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی فرانسه و آلمان و انگلیس با امکانات جنگی و سلاح‌های شیمیایی عراق را حمایت ‌کردند تا جمهوری اسلامی نابود شود.

رئیس دانشگاه دفاع ملی افزود: یک مبارزه نفس‌گیر بین حق و باطل برقرار شده بود تا جمهوری اسلامی را نابود کنند امابا از خود گذشتگی شهدا به هدف نرسیدند، پس از جنگ تحمیلی آمریکا در شرق و غرب و جنوب ایران پایگاه احداث کرد و در عراق به بهانه دموکراسی جنگ به راه‌انداخت تا بتواند جمهوری اسلامی را ساقط کند.

وی ادامه داد: آمریکایی‌‌ها صدام را به خاطر انسان دوستی و حمایت از حق مردم عراق از بین نبردند، دست عربستان و آمریکا به خون مردم عراق در زمانی که صدام از قیام مردم کشورش احساس ترس کرد آلوده شد.

وحیدی تصریح کرد: جبهه مقاومت یکی دیگر از حرکات انقلاب اسلامی بود تا وارد صحنه مبارزه با صهیونیست اسلام ستیز شود و نتیجه آن این بود که آمریکایی‌ها اعتراف کردند که هفت هزار میلیارد دلار برای مهار ایران هزیه شد اما جبهه مقاومت نگذاشت.

وزیر اسبق دفاع گفت: جبهه مقاومت براساس شعار جهاد و شهادت شکل گرفت و بلندگویی برای رسوایی آمریکا و صهیونیست است، شهدای مدافع حرم و سردار سلیمانی نقش برجسته در تشکیل جبهه مقاومت داشتند؛ امروز سطح دیگری از تقابل جبهه اسلام و کفر و ظلم برقرار است، آمریکا از تشکیل جبهه مقاومت احساس ترس کرد و برای خدشه دار کردن جبهه مقاومت سردار سلیمانی را به شهادت رساند.

وحیدی گفت: سردار سلیمانی سند پیروزی مقاومت  ملت ایران است، شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت، تربیت یافته مکتب امام و مقام معظم رهبری هستند و کشورهای دیگر به وجود این جوانان غبطه می‌خورند و سرباز ولایت فقیه بزرگترین قدرت مقابله با جیهه دشمن است، حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی به خاطر تفکر سردار سلیمانی و راهی که برای عزت ملت ایران انتخاب کرد، بود.

رئیس دانشگاه دفاع ملی ادامه داد: سردار سلیمانی در سخت ترین شرایط منطقه با دشمنان خدا به مقابله ایستاد و به برکت مجاهدت سردار سلیمانی از گروهک داعش که جرسومه فساد شده بود اثری نیست.

مقاومت یک درس عبرت است که باید آموخت

وی گفت: مقاومت درس عبرتی است که باید آموخت، امام قبل از پیروزی انقلاب و در دوران جنگ سازش را نپذیرفت، برخی که مدعی سازش هستند، آیا برویم با آمریکا و صهیونیست سازش کنیم؟ از انسانیت بویی نبردند و دستشان به خون جوانان میهن آلوده است؟ سرانجام سازش کشور لیبی شد؛ این شد که کشوری به این ثروتمندی به مرکز درگیری قدرت‌های شیطانی تبدیل شده است.

وحیدی  بیان داشت: امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت نظامی سیاسی و فرهنگی قرار دارد، علی رغم مشکلات اقتصادی که وجود دارد اما اقتصاد ایران سرپا و پویا است و امروز در یک جنگ نا برابر قرار داریم، ایران به رهبری مقام معظم رهبری پیروز میدان است، آمریکا درخت بی‌ریشه و اساس است که سقوط خواهد کرد.

وزیر اسبق دفاع با بیان اینکه سردار سلیمانی ثابت کرد که در مقابل دشمن باید ایستادگی کرد، گفت: در مذاکره با آمریکا ثابت شد که به دشمن اعتماد نباید کرد بنابراین باید مقاومت کرد.

وی  تأکید کرد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی و برگزاری نماز جمعه‌ تهران به اقامه مقام معظم رهبری قدرت آمریکا را شکست داد، اگر می‌خواهید قدرت آمریکا بار دیگر شکسته شود درصحنه انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن ماه شرکت کنید.

انتهالی پیام/63071/ج30/

نظر شما