شناسهٔ خبر: 38116104 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه:

سازش، کشور را نابود می کند/ مقاومت، راه پیروزی ملت ایران است

سردار وحیدی با یادآوری چند نمونه از مقاومت و سازش در کشورهای مختلف گفت: هزینه سازش بیشتر از هزینه مقاومت است، زیرا ایران مقاوم در اوج قرار دارد و کشورهای سازشکار مثل لیبی، مصر و سودان، در جنگ و کودتا ها غرق شدند و مردم آنها بسیار آسیب دیدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، سردار «احمد وحیدی» در یادواره ۶۷ شهید پایگاه مقاومت بسیج شهید رجائی مسجدالمهدی شهرستان گلپایگان، با اشاره به پشتیبانی کشورهای غربی  مانند فرانسه، آلمان، انگلیس، آمریکا از صدام در جنگ هشت ساله، گفت: مردم ایران خدا را داشتند و این جنگ که نمایش واقعی حق و باطل بود را پیروز شدند و دشمنان مردم، راه به جایی نبردند.


فرمانده سابق نیروی قدس سپاه با یادآوری حمایت آمریکا از صدام در برابر انقلاب شعبان شیعیان عراق به دلیل قدرت نگرفتن مردم این کشور در سال ۱۹۹۱،بیان کرد: آمریکا در سال ۲۰۰۳ در جنگی آسان که بر حسب سادگی صدام رمقی نداشت، صدام را به بهانه ایجاد الگوی دموکراسی در عراق حذف کرد و طالبان دست پرورده و مورد حمایت خودش را در افغانستان نیز حذف کرد تا هم جریانی مقابل کشور ایران بسازد و ایران را از سه طرف محاصره کند.


وی ایجاد پایگاه های آمریکایی را در اطراف جمهوری اسلامی را برای از بین بردن انقلاب بیان کرد و افزود: مقاومتی در مقابل فشار آمریکا در لبنان، سوریه و عراق شکل گرفت، مقاومتی که الهام گرفته از شهدای ایران بود زیرا  مردم منطقه، قدرت پیروزی آفرین و دشمن شکن، بن بست شکنی خون شهید که توانایی بلندگوی ندای مظلومیت را داشته است، دیدند. 

 

شهید سلیمانی سند افنتخار ملت ایران است

سردار وحیدی با بیان اینکه مقاومت بر اساس شعار جهاد و شهادت شکل گرفت که شهدای مقاومت به خصوص شهید قاسم سلیمانی در شکل گیری آن نقش برجسته داشتند، تبیین کرد: مقاومت یک سطح دیگری از تقابل جهان اسلام را رو نمایی کرد زیرا مقاومت ابتدا اندیشه بود، سپس تبدیل به گفتمان شد ودر پس آن، جریان ها حرکت کردند  و محور های مقاومت را شکل دادند و امروز این محورها به هم پیوستند و جبهه واحد مقاومت را شکل دادند.


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه دشمن از این جبهه مقاومت در هراس است و تلاش می کند با وقایع اخیر جبهه را از هم بپاشد،  عنوان کرد: شهید سپهبد سلیمانی مرد راه مقاومت بود و تبدیل به یک الگو و سپس مکتب شد و امروز این سردار شهید  سند پیروزی مقاومت و سند افتخار ملت ایران است.


وی با تاکید بر اینکه شهادت راه های بسته را می گشاید و تبدیل به جریان شده است، ادامه داد: این جریان قدرتی که با شهادت سردار شهید خلق شد و ۵۰ میلیون نفر برای همراهی یک سرباز به میدان آمدند، قدرت بزرگی که دلها را یکی کرد و پیوستگی عمیقی میان مردم به وجود آورد.

 

آمریکا از درون تهی است

سردار وحیدی شهید سلیمانی را شخصیتی با اخلاص، متفکر و نترس در راه عزت اسلام توصیف کرد که در سخت ترین شرایط بدترین دشمن خدا را نابود کرد و افزود: اثری از داعش اکنون به لطف خدا و تلاش مدافعان حرم، نیست ولی این جرثومه فساد به زودی فراموش می شود و از یادها می رود.


این سردار سپاه در پاسخ به شبهه ای که در ساخت داعش توسط برخی عربهای منطقه و غربی ها تردید کردند، گفت: وزیر خارجه عربستان در روزی که داعش موصل را اشغال کرد از آنها به عنوان عربهای عشایر دفاع کرد ولی وقتی شکست خوردند، نظر آنها برگشت و چنین رفتاری درباره طالبان نیز انجام دادند، تا غرب و برخی عربها زمانی که طالبان غربت داشتند حامی و مدافع آنها بودند و به رسمیت شناختند ولی وقتی  صحنه تغییر کرد، لحنشان نیز تغییر کرد. 


وی با یاد آوری اینکه بر اینکه مقاومت نقش اصلی ناکام گذاشتن داعش داشت، تصریح کرد: آمریکا سرو صدای زیادی می کند اما مانند موریانه از درون خود، تهی شده است و آنها مانند درخت بی ریشه هستند که جایگاهی ندارند ولی مقاومت بنا به آیات قرآن ریشه در اعماق وجودی انسان ها و در ملکوت انقلاب ریشه دارد و شاخه های آن هر روز رویشی دارد  و این وعده الهی است.

 

نماز جمعه سه میلیون نفری، پیروزی ملت است

سردار وحیدی با تبیین حدیثی از امیرالمومنین (ع) در توصیف یاران خود، لبیک گویان به راه جهاد وشهادت هستند،  تبیین کرد: شهید سلیمانی در اوج جهاد، شهید شد و خود را ثابت کرد و جهاد در هر جایی مانند علم، اقتصاد، سیاست و فرهنگ می تواند رخ دهد.


فرمانده سابق نیروی قدس سپاه با بیان اینکه ملت ایران در یک جرخه پیروزی قرار دارد  شهید سلیمانی به آرزوی دیرینش رسید و با آگاهی به سمت شهادت رفت، مطرح کرد: اوج قدرت و پای بندی مردم در صحنه تشییع سرباز رشید وطن یک پیروزی بود و آن قدرتی که به خواست ملت بر سر آمریکایی ها فرود آمد، پیروزی و رشادتی دیگر بود.


وی نماز جمعه رهبر معظم انقلاب را پیروزی دیگری برای ملت دانست و مطرح کرد: این نماز جمعه در مدت ۴۱ سال اخیر بی نظیر بود و حجم مردم به خروش آمده در صف نماز تا سه میلیون نفر تخمین زدند و دو صحنه ۲۲ بهمن و انتخابات نیز صحنه های دیگر قدرت آفرین و پیروز بخش ملت خواهد بود.

 

برجام، اتمام حجت با طرفداران مذاکره بود

سردار وحیدی با بیان اینکه اگر بخواهیم همواره در پیمان با شهدا بمانیم باید همیشه قوی بمانیم، تاکید کرد: مجلسی قوی، شجاع و کار آمد باید انتخاب شود تا این صحنه های پیروزی تکرار شود.


عضو مجمع تشخیص مصلحت با یادآوری اینکه مذاکره و شکل گیری برجام اتمام حجت رهبر معظم انقلاب بر کسانی بود که به دشمن اعتماد داشتند، تصریح کرد: دشمن تنها با مردم، کشور ایران اسلامی مخالف نیستند، با اسلام ناب محمدی مخالف هستند و فقط اسلام آمریکایی را پذیرا هستند.


وی با یاد آوری اینکه اگر امام خمینی (ره) با شاه سازش می کرد، انقلابی وجود نداشت، عنوان کرد: کسانی در جنگ تحمیلی نیز می خواستند زمین های غصب شده را با مذاکره اخذ کنند و اکنون نیز اشخاصی دم از سازش با جنایتکاران و کسانی که دستشان به خون جوانان وطن آغشته است، می زنند و نتیجه سازش را در کشورهای دیگر باید دید.

 

ایران اسلامی در اوج 

سردار وحیدی با یاد آوری اینکه قذافی با آمریکا سازش کرد و تمام امکانات هسته ای خود را تحویل داد اما امرور از کشور و مردم حافظ قرآن لیبی چیزی جز منطقه ای جنگی میان چند قدرت باقی نمانده است، بیان کرد: مصر انقلاب کرد و یک رییس جمهور برگزید که به رییس جمهور رژیم صهیونیستی نامه نوشت و سرنوشتی جز کودتا و سالها زندان و مرگ نصیب وی نشد و مصر در دریایی از مشکلات و اختلافات غرق شد.  


این سردار سپاه به رئیس جمهورسودان اشاره کرد که به غرب و عربستان پناه برد و توسط همان کشورها شاهد کودتا بود و اکنون در زندان است و تاکید کرد: سازش و مقاومت هزینه دارند، اما هزینه سازش بیش از هزینه مقاومت است و ایران اسلامی امروز در اوج قدرت نظامی، سیاسی و فرهنگی قرار دارد و در اقتصاد نیز با وجود همه فشارهای حداکثری، فعال است.


 وی با بیان اینکه  ترکیه و روسیه زیر یک تحریم ساده با مشکل مواجه شدند ولی ایران اسلامی را هر نوع تحریم ممکن را انجام دادند، تصریح کرد: کشور با طراحی صحیح در مدیریت می تواند مشکلات مردم را برطرف کند.

 

راه پیروزی ایران، مقاومت است

سردار وحیدی با توصیف اینکه ملت ایران و آرمان های واحد امت اسلامی در مقابل جبهه کفر به رهبری آمریکا قرار دارد، گفت: ملت ایران با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار، می ماند و آمریکا سقوط خواهد کرد زیرا ملت ایران با  مکتب امام حسین (ع) پیش می رود و این ملت در میدان عمل درخشیدند و پیروزی های متعددی کسب کرده است و در اوج تحریم، در حوزه های مختلفی به اوج رسیدند.


عضو تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از روشنفکر نماها که حرف هایی از روی ذلت و کوچکی می زند، بیان کرد: اروپا جنایت آشکار علیه ۱۰ انسان را محکوم نکردند،آمریکایی ها سال ها دم از حقوق بشر می زند اما به راحتی و در روز روشن جنایت کردند و لذا راهی جز مقاومت برای ملت ایران نیست و وعده راستین خداوند بر پیروزی حق و نابودی باطل است./

پایان پیام/ 563

نظر شما