شناسهٔ خبر: 38110050 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اتحاد و مقاومت تنها راه شکست دشمنان است

امام جمعه بروجرد گفت: تنها راه شکست دشمن مقاومت، حفظ اتحاد و وحدت‌رویه، تلاش مضاعف و خدمت به مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام سید علی حسینی عصر امروز در آیین تجلیل از مادران و همسران شهدای این شهرستان اظهار کرد: در دوران ستمشاهی مردم در اوج ذلت زندگی می‌کردند و تصمیمات کشور توسط بیگانگان گرفته می‌شد.

وی از تحقق استقلال، آزادی و حاکمیت جمهوری اسلامی به عنوان مهمترین اهداف انقلاب یاد و بیان کرد: در عمر بیش از ۴۰ ساله و با وجود همه دشمنی‌های دشمنان، انقلاب اسلامی به پیشرفت‌های شگرفی دست یافته و مسیر نورانی خود را می‌پیماید.

امام جمعه بروجرد عنوان کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی آن هم با وجود جنگ نابرابر هشت ساله‌، ترور ۱۷ هزار نیروی مومن و موثر، تحریم‌های اقتصادی و دشمنی‌های بی‌شمار دشمنان به دست آمده است.

حسینی خاطرنشان کرد: از مهمترین عوامل پیشرفت انقلاب می‌توان به رهبری‌ها و رهنمودهای امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب، رشادت ملت ایران، جان‌بازی شهدا و صبوری خانواده‌های شهیدان اشاره کرد.

وی با اشاره به تلاش بی‌وقفه دشمنان برای دور کردن مردم از باورهای آنان تاکید کرد‌: آن‌ها چهل سال است که می‌گویند انقلاب در حال تمام شدن است حال آنکه با قوت و سرعت مسیر خود را طی کرده و در حال دستیابی به اهداف خود است.

امام جمعه بروجرد با تاکید بر اینکه بر اساس دستورات خداوند در قرآن کریم پیروزی و موفقیت با استقامت و بی‌اعتمادی به دشمنان به دست می‌آید، افزود: از این‌رو برای وادار کردن دشمن به عقب‌نشینی باید مقاومت کنیم.

حسینی تصریح کرد: در عمر بابرکت انقلاب اسلامی هر جا کوتاه آمده‌ایم، از دشمن ضربه خوردیم و در مقابل در هر عرصه‌ای که با افتدار به جلو حرکت کرده‌ایم، دشمن منفعل شده و عقب‌نشینی کرده است.

وی با بی‌اثر خواندن فشارهای ناجوانمردانه دشمنان گفت: آنان به گمان باطل خود می‌پنداشتند با شهادت شهید سلیمانی ملت ایران از مواضع خود عقب‌نشینی می‌کند، غافل از آنکه سلیمانی شهید از زمان حیات او قدرتمندتر است.

امام جمعه بروجرد حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد را تنها بخشی از ضربه ایران به دشمن دانست و اظهار کرد: تنها راه شکست دشمن مقاومت، اتحاد، تلاش مضاعف و خدمت به مردم است.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

نظر شما