شناسهٔ خبر: 37849935 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بانوان کارآفرین هرمزگانی در زمینه اشتغال در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن دارند

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان گفت: نیمی از بانوان کارآفرین کشور در استان هرمزگان زندگی می‌کنند و بانوان این استان در زمینه اشتغال در سطح کشور حرف های زیادی برای گفتن دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس مریم یگانه در اولین همایش بانوان کارآفرین بندرعباس اظهار داشت: در بحث کارآفرینی زنان هرمزگانی سرآمد در کل کشور هستند و این امر جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: نقش زنان را در زمینه کسب و کار نمی توانیم منکر شویم و سهم زنان در کارها به اندازه کارهای دولتی روند رو به رشد داشته است و به جرئت می توانیم بگوییم که منافع اجتماعی و فرهنگی بسیار ایجاد شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان بیان کرد: در اصل 44 قانون اساسی امکانات ویژه‌ای را برای زنان لحاظ می‌کند و به ما اجازه می‌دهد با تاکید بر جنسیت از زنان حمایت کنیم.

وی ابرازداشت: دولت طی سال‌های اخیر برای مبارزه با بیکاری تلاش کرده با پرداخت تسهیلات به ویژه در اشتغال خانگی و روستایی ایفای نقش کند.

یگانه اظهارداشت: نیمی از زنان کارآفرین کشور در استان هرمزگان هستند اما باید به یک سری باورهای کارآفرینی برسیم، کارآفرین صرفا یک دانش نیست که با مطالعه و آموزش به آن برسیم بلکه یک شعور و مدل ذهنی است.

مدیرکل امور بانوان استانداری هرمزگان تاکید کرد: بیشترین  آمار شکست کارآفرینی بخاطر غرور و تکبری است که متاسفانه کارآفرینان به آن دچار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: کارآفرینان بعنوان کسانی که به جامعه امید می‌دهند باید به خود ببالند و تلاش خود را دوچندان کنند.

انتهای پیام/865/  ع

نظر شما