شناسهٔ خبر: 37847621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازارچه محصولات زنان کارآفرین در بندرعباس ایجاد می‌شود

فرماندار شهرستان بندرعباس از ایجاد بازارچه برای عرضه محصولات ساخته شده توسط بانوان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عزیزالله کناری‌زاده در اولین همایش بانوان کارآفرین بندرعباس اظهارداشت: کارآفرین فردی است که دارای فکر و ایده‌ای جدید است و در تلاش است بتواند در فرآیند کسب و کار از طرق مختلف همراه با به کارگیری سرمایه لازم و پذیرش مخاطرات کالا و خدمات نو ایجاد کند.

وی افزود: شما کارآفرینان با فکرتان زحمت می‌کشید و علیرغم اینکه می‌دانید مخاطراتی در این بازار وجود دارد تلاش می‌کنید بازارهای جدید و اشتغال‌های جدید ایجاد کنید.

فرماندار بندرعباس بیان کرد: شما با فکر خود سرمایه‌ها را به حرکت در می‌آورید و ایجاد سرمایه هم می‌کنید؛ وقتی فکر نو باشد، قطعا سرمایه هم ایجاد می‌شود.

کناری زاده ابراز داشت: ما آمادگی کامل داریم که تمام موارد کارآفرینان را با جدیت دنبال کنیم تا بتوانیم جامعه‌ای سرزنده و شاداب برای رشد و توسعه داشته باشیم.

فرماندار بندرعباس تاکید کرد: بانک اطلاعاتی بانوان کارآفرین بندرعباس باید تشکیل داده شود تا ارتباط تنگاتنگ با آنها داشته باشیم.

وی عنوان کرد: 112 واحد در زمینه صنایع دستی، 24 صندوق خرد زنان در حوزه‌های اشتغال زنان روستایی و 14 واحد در حوزه گردشگری در شهرستان بندرعباس در حال فعالیت هستند.

کناری زاده اظهارداشت: بحث بیمه کارآفرینان و تسهیل روند دریافت تسهیلات بانکی برای بانوان کارآفرین هم در حال پیگیری هستیم و تلاش می‌کنیم به زودی به نتیجه برسد. 

وی خاطرنشان کرد: داشتن محلی برای عرضه محصولات یک ضرورت است و به کمک شهرداری بندرعباس و مسکن و شهرسازی در تلاش هستیم که یک بازارچه برای عرضه محصولات ساخت شده توسط بانوان ایجاد کنیم.

انتهای پیام/865/ز

نظر شما