شناسهٔ خبر: 37842297 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شنیده‌هاو خبر‌های انتخاباتی

خبرگزاری صداوسیما

هم استانی‌ها می‌توانند شنیده‌های انتخاباتی خود را از طریق newschbirib@با ما درمیان بگذارند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری؛
"حفظ بی‌طرفی" مهم‌ترین وظیفه عوامل اجرایی انتخابات
رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری در جمع اعضای هیئت نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان گفت: اجرای صحیح و کامل قانون، رعایت اصلی بی‎طرفی، امانت‌داری و تلاش برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و حداکثری از مهم‌ترین وظایف و رسالت عوامل برگزاری انتخابات به شمار می‌رود.
جعفر مردانی، امانت‌داری رأی مردم را مصداق صیانت از حق‌الناس دانست و افزود: فرمانداران و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید افرادی را به عنوان نماینده خود انتخاب کنند که امین، متدین و ملزم به رعایت اصل بی‌طرفی باشند.
----------
شروع تبلیغات زود هنگام زیر پوستی در مناطق مختلف استان
تمامی نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه چهارمحال و بختیاری این روز‌ها با تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در صدد معرفی خود هستند.
یکی از نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه شهرستان بروجن در دیدار با امام جمعه گندمان خواستار حمایت وی شد.
حجت الاسلام حسینی هم گفته من از کسی حمایت می‌کنم که طرفدار مردم باشد؛ اگر طرفدار مردم باشی پس حمایت ما راخواهی داشت.
----------
یکی از نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان کیار و کوهرنگ هم یک هفته‌ای است که در شهرستان کوهرنگ ساکن شده و در تمامی مراسم‌های این شهرستان شرکت می‌کند.
----------
گفته می‌شود برخی از اهالی شهر‌های بن و وردنجان طرفداری خود را از یکی از نامزد‌های انتخاباتی حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان اعلام کرد؛ چرا که معتقدند خط مشی آن‌ها به این نامزد انتخاباتی نزدیک‌تر است.

نظر شما