شناسهٔ خبر: 37855389 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تداوم تبلیغات زودهنگام نامزد‌های انتخاباتی

بحث انتخابات روزبه روز در محافل مختلف شهری و روستایی در حال داغ شدن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تمامی نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه چهارمحال و بختیاری این روز‌ها با تبلیغات زود هنگام انتخاباتی در صدد معرفی خود هستند.

یکی از نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه شهرستان بروجن در دیدار با امام جمعه گندمان خواستار حمایت وی شد.

حجت الاسلام حسینی هم در این دیدار گفت: من از کسی حمایت می‌کنم که طرفدار مردم باشد، اگر طرفدار مردم باشی پس حمایت ما راخواهی داشت.

شرکت کردن در مراسم‌های مردمی

بحث انتخابات روزبه روز در محافل مختلف شهری و روستایی در حال داغ شدن است.

یکی از نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های اردل، فارسان کیار و کوهرنگ هم یک هفته‌ای است که در شهرستان کوهرنگ ساکن شده و در تمامی مراسم‌های این شهرستان شرکت می‌کند.

گفته می‌شود برخی از اهالی شهر‌های بن و وردنجان هم طرفداری خود را از یکی از نامزد‌های انتخاباتی حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان اعلام کردند، چرا که معتقدند خط مشی آن‌ها به این نامزد انتخاباتی نزدیک‌تر است.

تبلیغات زود هنگام زیر پوستی در مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری

نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با همراهی برخی چهره‌ها و افراد فعال انتخاباتی به هر طریق و شیوه‌ای درصدد معرفی خود به مردم حوزه انتخابیه هستند.

شرکت در نشست‌های شبانه و مجالس شادی و عزا جزو برنامه‌های مداوم این نامزد‌ها است.

در این بین، حتی برخی داوطلبانی که رد صلاحیت و یا صلاحیت شان احراز نشده است هم در حال فعالیت انتخاباتی هستند.

تمامی نامزد‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه چهارمحال و بختیاری این روز‌ها با تبلیغات زود هنگام انتخاباتی و بهره گیری گسترده از فضای مجازی در صدد معرفی خود هستند.

انتهای پیام/ف

نظر شما