شناسهٔ خبر: 37778194 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

امکان استخدام دهیاران برای دولت مقدور نیست

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور گفت: امکان استخدام دهیاران با توجه به تحمیل هزینه گزاف برای دولت مقدور نیست اما گام‌هایی جهت امنیت شغلی آن‌ها در دست اقدام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس از شهرستان انار، مهدی جمالی‌نژاد در نشستی با شهرداران، شوراهای اسلامی و دهیاران این شهرستان اظهار داشت: مهمترین اقدامات سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اخذ مصوبه لایحه ارزش افزوده برای شهرداری‌ها و دهیاری‌هاست و کلیه پیشنهادات این سازمان در بودجه ۹۸ محقق شده است.

معاون وزیر کشور عنوان داشت: از دیگر اقدامات این سازمان پیگیری استخدام کارکنان شهرداری‌ها است که در کشور بالغ بر ۳۷ هزار دهیاری و بیش از یک هزار و 300 شهرداری وجود دارد و متاسفانه امکان استخدام دهیاران با توجه به تحمیل هزینه گزاف برای دولت مقدور نیست اما گام‌هایی جهت امنیت شغلی آن‌ها در دست اقدام است.

وی گفت شهرداران و دهیاران می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سنگین و... ضمن درخواست، استفاده کنند.

احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرستان انار اولین شهر ورودی استان کرمان از سمت شمال است و قرارگرفتن این شهرستان در مرکز ثقل جاده ترانزیتی کشور موجب شده روزانه بیش از 28هزار خودرو سبک و سنگین از این محور عبور کنند.

وی در ادامه خواستار تأمین ماشین‌آلات سنگین و  آتش‌نشانی پیشرفته شد.

برچسب‌ها:

نظر شما