شناسهٔ خبر: 37783237 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون وزیرکشور مطرح کرد؛

امنیت شغلی دهیاران در دست اقدام

معاون وزیر کشور گفت: امکان استخدام دهیاران با توجه به تحمیل هزینه گزاف برای دولت مقدور نیست ، ولی گام‌هایی جهت امنیت شغلی ایشان در دست اقدام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی جمالی نژاد معاون وزیر کشور نشست معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با حضور فرماندار انار و نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی با شورا‌های اسلامی و شهرداران و دهیاران در فرمانداری انار برگزارشد.

در این جلسه از مهمترین اقدامات این سازمان را اخذ مصوبه لایحه ارزش افزوده برای شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دانست.

او افزود: کلیه پیشنهادات این سازمان در بودجه ۹۸ محقق شده است.

رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از دیگر اقدامات این سازمان را پیگیری استخدام شهرداری‌ها و کارکنان شهرداری‌ها دانست و ادامه داد :در کشور بالغ بر ۳۷ هزار دهیاری وجود دارد و متاسفانه امکان استخدام دهیاران با توجه به تحمیل هزینه گزاف برای دولت مقدور نیست ، ولی گام‌هایی جهت امنیت شغلی ایشان در دست اقدام می‌باشد.

جمالی نژاد تصریح کرد: در زمینه تامین ماشین آلات سنگین راه سازی و آتش نشانی این سازمان میتواند تسهیلات مناسب و بابهره پایین به دهیاری‌ها و شهرداری‌ها پرداخت کند.

علی زهرودی فرماندارانار نیز در این جلسه با عنوان اینکه در سال ۹۸ بالغ بر ۱۵۰ هزار متر مربع در حوزه روستایی و ۵۰ هزار متر مربع در حوزه شهر آسفالت انجام شده است، از مهمترین مسائل شهری و روستایی شهرستان را تأمین قیر رایگان، فقدان ماشین آلات راه سازی، آتش نشانی، سرویس‌های ایاب و ذهاب روستا‌های دهستان بیاض به مرکز شهرستان عنوان کرد.

انارکی محمدی نماینده مردم انار ورفسنجان در این جلسه از آمادگی بیش از ۳۲ زمین ورزشی جهت افتتاح در دهه فجر خبر داد.

او گفت: شهرستان انار اولین شهر ورودی استان کرمان از سمت شمال وقرار گرفتن این شهرستان در مرکز ثقل جاده ترانزیتی کشور که روزانه بیش از ۲۸ هزار خودرو سبک وسنگین از محور انار عبور می‌کنند از امکانات آماشین آلات سنگین و آتش نشانی پیشرفته بسیار کم وخواستار رفع این مشکل شدند .

نماینده مردم انار ورفسنجان درمجلس شورای اسلامی افزود: در سال گذشته نزدیک به ۴۰ زمین چمن مصنوعی در انار ورفسنجان افتتاح شد که باعث همدلی وارتباط جوانان این مناطق شد.

انتهای پیام/ح

نظر شما