شناسهٔ خبر: 36750574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سقوط 4 پله‌ای سبقت‌الهی در جهان/ حسینی خانه‌نشین شد

سقوط تیرانداز اصفهانی در رنکینگ جهانی، درخشش کاراته‌کاهای تیم ملی در جهان و رکورد جالب مسی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 9 آذر ماه علاوه بر این‌که تیم هندبال سپاهان در لیگ برتر به پیروزی رسید، تیرانداز اصفهانی در رنکینگ جهانی سقوط چند پله‌ای داشت.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

هشتمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با برگزاری 3 دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که تیم هندبال سپاهان مهمان فرازبام خائیز دهدشت بود و در پایان با نتیجه 21 بر 20 به پیروزی رسید؛ در همین چارچوب ذوب‌آهن اصفهان امروز با شهید شاملی کازرون دیدار خواهد کرد.

جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی منتشر شد که در در تپانچه بادی 10 متر زنان گلنوش سبقت‌الهی با 4 پله سقوط در رده هفدهم قرار گرفت، وی در تپانچه 25 متر نیز در جایگاه سی و سوم ایستاد؛ در تفنگ بادی 10 متر حسین باقری در رده سی‌ام قرار گرفت.

فدراسیون فوتبال اسامی نفرات دعوت‌شده به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان را اعلام کرد که نام 4 بانوی اصفهانی نیز دیده می‌شود؛ سیده نسترن مقیمی، فرزانه توسلی، مهتاب بنایی و مهسا علی‌مددی فوتسالیست‌های اصفهانی هستند که باید به همراه سایر ملی‌پوشان در این اردوی تدارکاتی حضور پیدا کنند.

اردوی تیم ملی فوتسال بانوان از 15 تا 18 آذرماه در مرکز ملی فوتبال برگزار می‌شود و شهناز یاری سرمربی تیم ملی است

اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه‌سواری استقامت به منظور حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا 2020 مالزی در محل کمپ تیم‌های ملی برگزار می‌شود که امیرحسین جمشیدیان از اصفهان به تیم ملی دعوت شد.

تیم سپاهان اصفهان در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر میزبان استقلال تهران بود و در این بازی با نتیجه مساوی مقابل شاگردان استراماچونی متوقف شد؛ سید محمدرضا حسینی وینگر سپاهان به خاطر کیفیت نامناسب چمن ورزشگاه نقش جهان مصدوم شد و جای خودش را به رسول نویدکیا داد.

پس از عکسبرداری MRI‌مشخص شد مصدومیت حسینی از ناحیه همسترینگ جدی است و او به مدت یک ماه از میادین دور خواهد بود.

آئین بدرقه کاروان تجهیزات 80 باب خانه ورزش روستایی استان اصفهان در گلستان شهدای اصفهان برگزار شد، این در حالی است که در نیمه اول امسال 60 باب خانه ورزش روستایی در روستاهای استان اصفهان تجهیز شد که با حساب افتتاح این 80 باب خانه 140 خانه ورزش در اختیار روستائیان قرار گرفت.

محمد جواد محمدی، مدیر عامل باشگاه ذوب‌آهن دیروز به همراه پیمانکاران و مسؤولان پروژه ضلع جنوبی ورزشگاه فولادشهر از مراحل پایانی این پروژه بازدید کردند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

هفتمین مرحله لیگ جهانی کاراته در مادرید برگزار شد که کاراته ایران با 14 نماینده در بخش مردان و زنان در این مسابقات حضور پیدا کرده بود، این رقابت‌ها در حالی به پایان رسید که شاگردان سید شهرام هروی با کسب دو مدال طلا و یک برنز عنوان نایب‌قهرمانی در این رقابت‌ها را کسب کردند.

پس از برگزاری سومین دوره تور ایرانی بزرگسالان آقایان در اصفهان کمیته مسابقات فدراسیون رنکینگ ملی بزرگسالان آقایان در آذرماه 98 را اعلام کرد، بر این اساس نام حمیدرضا طاهرخانی از قزوین همچنان در صدر این رتبه‌بندی به چشم می خورد.

تیم‌های ملی فوتسال ایران و اسلوواکی دیشب از سری مسابقات سه جانبه مشهد در سالن شهید بهشتی با حضور تماشاگران پرشور مشهدی به مصاف یکدیگر رفتند؛ در نهایت بازی با نتیجه 5 بر 5 به پایان رسید تا تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه‌ها بی‌ثمر باشد.

رقابت‌های قرقیز کوراش آسیا روزهای 5 تا 8 آذرماه در شهر بیشکک قرقیزستان و با حضور بیش از 16 کشور و 100 کشتی گیر برگزار شد، در این مسابقات 5 نماینده کشورمان حضور داشتند که 3 نماینده کشورمان به مدال برنز دست یافتند و 2 نماینده کشورمان نیز پنجم شدند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

مسی در دیدار بارسا در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد آمادگی بالای خود را با یک گل و دوپاس گل نشان دهد، به همین بهانه تفکیکی از گل‌هایی که مسی در لالیگا به تیم‌های لیگ اسپانیا زده است، منتشر شده است.

مسی در دیدار مقابل اتلتیکو مادرید تاکنون 24 گل به ثمررسانده و یکی از تیم‌هایی است که همواره فوق ستاره آرژانتینی چارچوب دروازه این تیم را می‌شناسد؛ مسی بیشترین گل خود را مقابل سویا به ثمر رسانده و 29 بار دروازه این تیم را گشوده است.

در رقابت‌های بسکتبال NBA تیم هیوستون در دیدار با آتلانتا هاوکس به برتری پرگل 158 بر 111 دست یافت، در این بازی جیمز هارون درخشش فوق العاده‌ای داشت و توانست 60 امتیاز را برای هیوستون کسب کند. 

در چارچوب هفته چهاردهم سری آ لاتزیو در خانه در دیداری زیبا با نتیجه 3 بر صفر مقابل ادوینزه به برد قاطعی دست یافت و تا رتبه سوم جدول صعود کرد.

در این دیدار طبق روال چند بازی گذشته ایموبیله مرد اول فیروزه‌ای پوشان در المپیکو بود.وی در دقایق 9 و36 دو گل به ثمر رساند و موجبات پیروزی شاگردان اینزاگی را فراهم آورد.

ایموبیله در 14 بازی 17 گل در فصل جاری به ثمر رسانده و توانست از رکورد ستاره آرژانتینی که پیش از این در سری آ در 14 بازی 12 گل به ثمر رسانده بود، عبور کند؛ رکورد بیشترین گل زده در یک فصل کالچو در دستان هیگواین با 36 گل زده است، باید دید با این روند مهاجم تیم ملی ایتالیا خواهد توانست از این رکورد عبور کند.

انتهای پیام/63090/ص20/

نظر شما