شناسهٔ خبر: 36427287 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

محکومیت سپاهان به دلیل رفتار هواداران/ دومین شکست تیم بسکتبال ذوب‌آهن

مشخص شدن آرای انضباطی بازی سپاهان و پارس، انتخاب گل حسینی به عنوان بهترین گل جام بین قاره‌ای فوتسال و مقایسه هت‌تریک‌های رونالدو و مسی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان، کشور و جهان در روزی که گذشت، بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 21 آبان ماه علاوه بر این‌که کمیته انضباطی آرای خود را در مورد بازی سپاهان و پارس جنوبی اعلام کرد، 2 ورزشکار اصفهانی رکورد ملی ثبت کردند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان صادر کرد، در دیدار پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان ، تیم سپاهان به دلیل تخلفات تماشاگرانش باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

همچنین تیم پارس جنوبی جم هم به دلیل استفاده تماشاگرانش از شعارهای موهن، پرتاب اشیا و داشتن سوء رفتار تیمی به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، فراز کمالوند، سرمربی تیم پارس جنوبی جم به دلیل رفتار غیر ورزشی به توبیخ کتبی محکوم شد.

تیم بسکتبال ذوب‌آهن در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در خانه مهمان توفارقان آذرشهر بود که این دیدار با شکست تیم اصفهانی به پایان رسید.

در این مسابقه ذوب‌آهن در ثانیه‌های پایانی با نتیجه 77 بر 74 مغلوب حریف خود شد تا در دومین دیدار خانگی خود متحمل دومین شکست این فصل خود شود.

در هفته پنجم لیگ برتر والیبال سپاهان که در هفته گذشته یک پیروزی شیرین مقابل سایپا را تجربه کرد در هفته پنجم پذیرای خاتم اردکان خواهد بود، سپاهان با نتایجی که کسب کرده نشان داده که امسال یکی از تیم‌های مدعی است.

آن‌ها با وجود این‌که به تازگی لیگ برتری شده‌اند، اما با جذب نفرات خوب و باانگیزه و با هدایت رحمان محمدی‌راد مسیر خوبی را در پیش گرفته‌اند.

امیر حقیقی با شکستن 19 کاسه چینی با دو انگشت در یک دقیقه موفق به ثبت رکورد شد؛ همچنین اکرم قربانی دیگر ورزشکار اصفهانی نیز  موفق به ثبت رکورد ملی در ماده شناوری روی سطح آب بدون هیچ حرکتی به مدت ده ساعت شد. 

این رکوردها با حضور ناظر فدراسیون ورزشهای همگانی، داور کمیته ثبت رکوردهای ورزشی ایران و رئیس کمیته ثبت رکوردهای ورزشی استان اصفهان ثبت شد.

تیم ملی فوتبال ایران دیشب وارد فرودگاه امان اردن شد، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق از مرحله دوم انتخابی جام جهانی قطر 2022 روز پنجشنبه 23 آبان ماه ساعت 17:30 به وقت تهران در ورزشگاه ملی شهر امان اردن در حالی برگزار می شود؛  محمد محبی و پیام نیازمند از سپاهان همراه تیم ملی هستند.

هفته نخست لیگ برتر والیبال نشسته مردان با برگزاری 2 دیدار از روز جمعه 24 آبان ماه آغاز می‌شود؛ بر همین اساس تیم‌های ذوب‌آهن و مس شهر بابک کرمان در اصفهان به مصاف یکدیگر می‌روند.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی کشور

فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) با نزدیک جام جهانی فوتبال ساحلی پیش رو در پاراگوئه در توئیتر خود زیباترین گل های تاریخ این مسابقات را در حال انتشار است.

این بار توئیتر رسمی فیفا گل خاطره انگیز پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان مقابل مکزیک در جام جهانی 2017 باهاما را منتشر کرد و گل او را جزو بهترین گل‌های تاریخ این مسابقات دانست.

 در مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، دختران ملی‌پوش کشورمان در فینال تفنگ بادی با ترکیب فاطمه امینی، آرمینا صادقیان و فاطمه صالحی با قرار گرفتن در جایگاه ششم، هفتم و هشتم آسیا به کار خود پایان دادند؛ در این رشته و در بخش پسران نیز، امیرسیاوش ذوالفقاریان تنها نماینده کشورمان در جایگاه هشتم آسیا قرار گرفت.

تیم ملی کبدی ایران در دومین بازی خود مقابل ترکمنستان در دومین روز از مسابقات بین المللی کبدی جوانان جهان با امتیاز  90 بر 46 با اقتدار به پیروزی رسید.

تیم ملی کبدی ایران که در بازی نخست با نتیجه 60 بر 19 تیم تایلند را پشت سر گذاشته بود، امروز در سومین بازی خود راس ساعت 18 در برابر مالزی به میدان خواهد رفت.

دیدار فینال لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور امشب در شهر یزد برگزار و تیم بازار بزرگ ایران با نتیجه 8 بر 2 از سد تیم سینا صنعت ایذه گذشت و به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم سینا صنعت ایذه نیز نایب قهرمان شد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی جهان

مسی در دیدار هفته سیزدهم مقابل سلتاویگو یک تنه یک تیم بود و با هت‌تریک زیبا موجبات برتری بارسلونا را بعد از چند هفته پر نوسان فراهم آورد، 2 گل ستاره آرژانتینی از روی ضربه ایستگاهی بسیار زیبا و دیدنی به ثمر رسید تا در نهایت وی با رکورد هت‌تریک رونالدو در لالیگا برابری کند.

مسی 34 هت‌تریک و رونالدو 34 هت‌تریک را در لالیگا ثبت کرده اند و در حال حاضر در حالی که رونالدو دیگر فوتبال اسپانیا توپ نمی‌زند مسی می‌تواند تعداد هت‌تریک های خود را افزایش داده و در لالیگا جاودانه شود؛ البته مهاجم بارسا در تمام طول دوران بازیگری در تمام چارچوب ها 52 هت‌تریک را ثبت کرده است.

در تصاویر زیر تیم‌هایی را که مسی و رونالدو در لالیگا مقابل آنها موفق به هت‌تریک شده‌اند را مشاهده می‌کنید.

تیم بسکتبال گلدن استیت که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ NBA را از آن خود کرد، در این فصل شرایط خوبی ندارد و از ابتدای فصل همچنان می‌بازد؛ جنگجویان طلایی که استفن کری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند امروز مقابل یوتا جاز 122 بر 108 نتیجه را واگذار کردند تا نهمین شکست خود را در این فصل تجربه کنند.

بوستون سلتیکز، صدرنشین کنفرانس شرق در دیدار با دالاس مَوریکز به برتری 116 بر 106 دست یافت، لوکا دونچیچ با 34 امتیاز، 6 ریباند و 9 پاس منجر به گل نتوانست مانع شکست دالاس شود.

بررسی میان مهاجمان گلزن فوتبال اروپا از نظر تعداد شوت در چارچوب صورت گرفته است که در این میان روبرت لواندوفسکی مهاجم بایرن مونیخ با کمترین مقدار شوت بیشترین گل را به ثمر رسانده است. این مهاجم لهستانی میانگین 1.95 را در عرصه شوتزنی و گلزنی به خود اختصاص داده و به نوعی تقریبا از هر دو شوتی که به سمت دروازه حریفان زده ، یک گل به ثمر رسانده است.

در رده دوم این فهرست کریم بن زما قرار دارد که در حال حاضر صدرنشین جدول گلزنان لالیگا هم با 9 گل زده به حساب می‌آید؛ این مهاجم فرانسوی رئال بالاتر از مسی و رونالدو میانگین شوت به هدف نشسته 2.3 را به خود اختصاص داده است.

لیونل مسی فوق ستاره بارسا با میانگین شوت 2.5 در رده سوم است و لوئیس سوارز با 2.8 جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده است. کریستیانو رونالدو هم با میانگین 3.2 در رده پنجم قرار دارد.

انتهای پیام/63090/ص20/

نظر شما