شناسهٔ خبر: 66472348 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار دزفول خبر داد

تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی

فرماندار دزفول با اشاره به بارندگی شدید ۲ روز اخیر گفت: با توجه به هشدارهای صادر شده، تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدارها توجه و همکاری لازم را به عمل آورند.

صاحب‌خبر -

علیرضا خردمند شامگاه جمعه در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی معابر دزفول، گفت: در دو روز اخیر ۱۷۵.۱ میلیمتر بارندگی در سطح شهر دزفول ثبت شد که این میزان بارندگی کم سابقه بود.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: برخی از معابر شهری و منازل درگیر آبگرفتگی شدند که با تلاش تمامی دستگاه‌های امدادرسان، نیروهای مسلح، سپاه و ارتش آبگرفتگی خیابان‌ها برطرف شد.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: بخشی از راه‌های روستایی به علت بارندگی و آسیب وارد شده به زیرساخت‌ها، مسدود شدند که تجهیزات کمکی برای رفع انسداد راه‌ها به مناطق درگیر اعزام شدند و خوشبختانه برخی از مسیرها بازگشایی شدند و تلاش برای رفع مشکل انسداد راه‌ها در دیگر روستاها ادامه دارد.

خردمند عنوان کرد: با توجه به هشدارهای صادر شده، تخلیه بوستان‌های ساحلی به منظور افزایش دبی رودخانه در حال انجام است و از مردم درخواست داریم با حفظ آرامش به هشدارها توجه و همکاری لازم را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه شبکه توزیع برق دزفول در طول بارندگی‌ها پایدار ماند، ادامه داد: خدا را شاکریم با توجه به شدت بارش‌ها شاهد مشکل و خسارتی در سطح شهرستان نبودیم و جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد اما همچنان از مردم تقاضا داریم تا پایداری شرایط جوی از حضور در مناطقی همچون شهیون و سردشت جدا خودداری کنند.

خردمند ضمن قدردانی از حضور مردم در صحنه و امدادرسانی به شهروندان اضافه کرد: با حضور دستگاه‌های امدادرسان، گروه‌های جهادی و مردم تاکنون مشکل خاصی از آبگرفتگی معابر گزارش نشده است و تا ساعاتی دیگر آبگرفتگی به طور کامل برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما