شناسهٔ خبر: 36521294 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رقابت نزدیک و جذاب سپاهان با سایر مدعیان قهرمانی

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در 10 هفته گذشته لیگ برتر مقابل تیم‌های مدعی موفق بوده و با کسب 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم فوتبال سپاهان اصفهان در دوره قبلی مسابقات لیگ برتر پس از پرسپولیس در رده دوم قرار گرفت، نایب‌قهرمانی که حرف و حدیث‌های فراوانی در زمینه اشتباهات داوری به خصوص در بازی رو در رو با پرسپولیس و بازی هفته ماقبل پایانی با شهر خودرو داشت.

سپاهان پس از این‌که در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی مثل سیاوش یزدانی، مهرداد محمدی، ساسان انصاری و بختیار رحمانی را از دست داد تلاش کرد با توجه به تاکتیک‌ها و نیاز‌های سرمربی، بازیکنان مورد نیاز را جذب کند و موفق شد با بازیکنانی مثل محمدرضا حسینی، جورج ولسیانی، امید نورافکن و مرتضی منصوری قرارداد امضا کند و در قامت یک مدعی قهرمانی پا به نوزدهمین دوره لیگ برتر بگذارد.

پرافتخارترین تیم لیگ برتر در باری نخست با گل‌های کومان، محبی و علی قربانی شاهین شهرداری بوشهر را در دیداری خارج از خانه شکست داد؛ ماشین‌سازی تبریز، پرسپولیس، ذوب‌آهن، گل‌گهر سیرجان و تراکتور سایر تیم‌هایی بودند که در ادامه توسط سپاهان قربانی شدند.

شاگردان امیر قلعه‌نویی البته در ۴ بازی نیز کاری از پیش نبردند و به تک امتیاز قانع شدند اما اکنون بعد از گذشت ۱۰ هفته از مسابقات با ۶ برد و ۴ تساوی و با ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول مسابقات قرار دارد.

نکته‌ای که هواداران سپاهان را امیدوار می‌کند، برتری ۲ بر صفر مقابل پرسپولیس و تراکتور سازی تبریز، رقیب‌های مستقیم سپاهان برای کسب قهرمانی است و بدون شک بازی سپاهان با استقلال در ورزشگاه نقش‌جهان در هفته‌های آتی نیز از بازی‌های مهم و سرنوشت‌ساز این تیم است.

بی‌شک خط دفاعی طلایی‌پوشان نقطه عطف این تیم بوده، جایی که با دریافت یک گل در ۱۰ مسابقه آن هم از روی نقطه پنالتی، بهترین رکورد را در اختیار خود دارند و پیام نیازمند نیز صاحب رکورد کلین‌شیت تاریخ لیگ برتر شد.

البته انتقاداتی از تیم سپاهان نیز مطرح است که بیشتر به فاز تهاجمی و عدم تنوع تاکتیکی در حملات این تیم است که سبب رقم خوردن 2 تساوی پیاپی در 2 برهه از لیگ بود و صدای اعتراض تماشاگران را بلند نیز بلند کرد.

به هر حال امسال تاکنون یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های لیگ برتر را بین تیم‌های سپاهان، شهر خودرو، پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد برای کسب عنوان قهرمانی شاهد بودیم و امیدواریم تا هفته پایانی این جذابیت ادامه داشته باشد و کاپ قهرمانی نوزدهم به شایسته‌ترین تیم برسد.

انتهای پیام/63090/ج20/

نظر شما