شناسهٔ خبر: 36461028 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بازیکن جوان سپاهان جواب اعتماد ویلموتس را داد

تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته و در مقدماتی جام جهانی مقابل عراق متحمل شکست شد اما محمد محبی عملکرد بسیار خوبی داشت و تنها پاس گل تیم ملی را داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق در ورزشگاه بین‌المللی شهر امان (اردن) به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود عراق به پایان رسید.

در این بازی عراق 54 درصد مالکیت در اختیار داشت و 3 کرنر به دروازه‌ ایران ارسال کرد، در حالی که تیم ملی صاحب کرنر در 90 دقیقه نشد؛ هر دو تیم 4 شوت به خارج از چارچوب دروازه هم شلیک کردند، تیم ملی عراق غیر از گل، یک شوت به درون چارچوب زد و تیم ملی نیز یک شوت به درون چارچوب میزبان روانه ساخت.

این دومین شکست پیاپی شاگردان ویلموتس در مقدماتی جام جهانی بود، تیم ملی در بازی قبلی نیز مقابل بحرین با نتیجه یک بر صفر مغلوب شده بود و با توجه به این 2 شکست، کار تیم ملی برای صعود به دور بعدی بسیار سخت شد.

در جدول گروه C ، عراق با 10 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و بحرین با 8 امتیاز در رده دوم جای گرفته است.؛ ایران نیز با 6 امتیاز سوم، هنگ‌کنگ با 2 امتیاز چهارم و کامبوج با یک امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

در بازی شب گذشته مسعود شجاعی در نیمه دوم بازی از زمین اخراج شد، بعد از پایان این دیدار انتقادات فراوانی از مسعود شجاعی صورت گرفت و خیلی‌ها به عملکرد کاپیتان ایران در بازی را عراق اعتراض کردند.

این در حالی است که محمد محبی بازیکن جوان و آینده‌دار تیم فوتبال سپاهان که به همراه پیام نیازمند برای این بازی به تیم ملی دعوت شده بود، در ترکیب اصلی تیم ملی قرار گرفت و 90 دقیقه کامل بازی کرد.

محبی پایه‌گذار تنها گل ایران به عراق بود و با یک حرکت انفرادی زیبا خود را به محوطه جریمه عراق رساند و با پاس به بیرون هوشمندانه احمد نوراللهی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا پاس گل تیم ملی را داده باشد.

محبی با نمره 6.97 بعد از نوراللهی بهترین عملکرد را در بین ملی‌پوشان داشت، وی تنها پاس گل ایران را داد، یکی از دو شوت او در چارچوب بود، اصلا دریبل نخورد و دو توپ‌گیری (تکل موفق) داشت.

عملکرد خوب بازیکن جوان تیم ملی نشان می‌دهد اگر سرمربی تیم ملی بیشتر به جوانان بها دهد و بازیکنان پا به سن گذاشته که شاید انگیزه‌ای نیز برای بازی در تیم ملی ندارند را کنار بگذارد، نتیجه بهتری خواهد گرفت.

انتهای پیام/63090/هـ30/

نظر شما