شناسهٔ خبر: 66437209 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۷۷۸ کارگر زنجانی حامی طرح اکرام هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: ۷۷۸ کارگر زنجانی حامی طرح اکرام ایتام کمیته امداد استان زنجان هستند.

صاحب‌خبر -

۷۷۸ کارگر زنجانی حامی طرح اکرام هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ صالحی با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام یکی از قدیمی‌ترین طرح‌های اجرایی این نهاد است، گفت: اجرای این طرح از سال ۱۳۷۸ آغاز شده و مشارکت خیران در آن قابل توجه است.

وی با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۹۰۰ نفر یتیم در قالب طرح اکرام ایتام و طرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هستند، افزود: تعداد حامیان همکار با این نهاد در این دو طرح ۳۶ هزار و ۴۸۰ نفر است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با اشاره به اینکه حامیان این نهاد از اقشار مختلف هستند، گفت: با همراهی حامیان، استان زنجان رتبه نخست کشوری را در نگهداشت حامیان و رتبه سوم کشوری را در برنامه عملیاتی حامی‌یابی در سال گذشته کسب کرده است.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، افزود: خیران نیک‌اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده‌دار شوند.

نظر شما