شناسهٔ خبر: 36301285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ژنرال، دنیزلی را آماده سفر به ترکیه کرد

سه باخت پیاپی برای تیمی که برای قهرمانی بسته شده اتفاق خوبی نیست و هر چند که شاید هنوز صحبت برای تغییر در نیمکت این تیم خیلی زود باشد اما شاید باخت در اصفهان ادامه کار دنیزلی با تراکتورسازی را تحت شعاع قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لیگ برتر به ایستگاه دهم رسید تا تنور رقابت‌ها داغ شود؛در این هفته از مسابقات اوج حرارت در نقش‌جهان نظر فوتبال دوستان را به خود جلب می‌کرد جایی که تراکتورسازی مهمان اصفهانی‌ها شده و در مقابل سپاهان قرار گرفته بود.

در این بازی که خبری هم از بلیت فروشی دستی نبود و بلیت فروشی به صورت الکترونیک انجام شده بود، در نیمه اول در حالی که شاگردان دنیزلی توپ را بهتر به دروازه سپاهان می‌رساندند اما توپ به کامشان نچرخید و گردوغبار دروازه‌شان تکانده شد و با گلی که دریافت کردند، به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم برای تراکتوری‌ها خوش یمن نبود و دروازه نیازمند که طلسم شده و فقط از صدقه‌سری یک پنالتی تور دروازه‌اش تکان خورده در این بازی هم بسته ماند و تراکتور گل دوم را هم دریافت کرد تا طلایی پوشان سه امتیاز شیرین دشت کنند.

شاگردان ژنرال که در دو بازی گذشته دو برد را از دست داده بودند، در بدترین شرایط و درست زمانی که سه امتیاز لازم بودند به تراکتور رسیدند، البته شرایط برای حریف تبریزی هم بهتر نبود و دو باخت کار را برای آن‌ها در این بازی سخت می‌کرد، که با باخت در این بازی کار دنیزلی و شاگردانش بسیار سخت‌تر هم شد.

سه باخت پیاپی برای تیمی که برای قهرمانی بسته شده اتفاق خوبی نیست و هر چند که شاید هنوز صحبت برای تغییر در نیمکت این تیم خیلی زود باشد اما شاید باخت در اصفهان ادامه کار دنیزلی با تراکتورسازی را تحت شعاع قرار دهد؛ مصطفی دنیزلی بعد از این باخت 90 دقیقه بازیکنان خود را در رختکن نگاه داشت.

طلایی پوشان در این بازی تراکتور را در جدول به خوبی جا گذاشتند اما استقلال که نفت آبادان را با جشنواره گل خود آتش زده است خود را به جمع مدعیان رساند، جای که سرخ‌های پایتخت هم تلاش می‌کنند و شانس دارند.

در حال حاضر شهر خودرو شانس اول صدرنشینی با دو بازی کمتر است که فرصت ایده‌الی برای یحیی است که مدعیان را پشت سر گذارد و خود را صدرنشین کند. در سه بازی گذشته سپاهان به خوبی آشکار شد که این تیم اگر بتواند از موقعیت‌های گل زنی خود بهره ببرد می‌تواند با تکیه بر خط دفاع و دروازه خود پیروز میدان باشد و به سه امتیاز برسد.

ترک نشست خبری دنیزلی توسط خبرنگاران، موضوع دیگر بازی دیروز بود که اینبار خود خبرنگاران را خبرساز کرد؛ این اقدام خبرنگاران در پاسخ به غیبت‌های دنیزلی در نشست‌های قبل از بازی‌ها در اصفهان بود.

شاگردان ژنرال که در ارسال‌ها و سانت‌ها بسیار خطرناک ظاهر می‌شوند و نفس‌ها را در سینه‌ها حبس می‌کنند در این بازی هم از این امتیاز خود استفاده کردند، استنلی کی‌روش هم در این بازی گل زد تا با شرایط بهتری در ادامه فصل برای این تیم بازی کند.

به نظر می‌رسد طلایی پوشان با این سبک بازی باید یک مهاجم هدف دیگر که قدرت تمام‌کنندگی بالایی را داشته باشد را هم در تیم خود نیاز دارند که بتوانند جلوی  فرصت‌سوزی را بگیرند تا هدف قهرمان آن‌ها در این فصل نسوزد.

انتهای پیام/63102/ص20/

نظر شما