شناسهٔ خبر: 35480735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

فرهنگ دفاع مقدس در نقاط مختلف جهان ریشه دوانده است

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: فرهنگ دفاع مقدس در نقاط مختلف جهان ریشه دوانده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح استان بوشهر به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف به اقتدار و پیروزی دست یافته است.

وی با اشاره به ایثارگری‌ها و فداکاری‌های دوران هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا این جنگ را با موفقیت و سربلندی پشت سر گذاشت.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه کشورهای مختلفی از عراق حمایت کردند، ادامه داد: شعله‌های انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس گسترش یافت و این انقلاب امروز در نقاط مختلف جهان ریشه دوانده است.

وی با اشاره به اینکه امروز کشورهای اسلامی از ایثار و مقاومت ایران الگوگیری می کنند، گفت: امروز نیروهای یمنی توانسته اند کانون اقتصادی عربستان سعودی را نابود کنند.

گراوند افزود: به فرمایش رهبر معظم انقلاب ما ملتی هستیم که نه جنگ طلب بودیم، نه جنگ طلب هستیم، و نه جنگ طلب خواهیم بود ولی آن قدر قدرت بازدارندگی داریم که نگذاریم هیچ کشوری گوشه چشمی به وجبی از کیان ما داشته باشد.

وی بیان کرد: ما در جنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و اگر سران استکبار امروز از مقابله با جمهوری اسلامی عاجز هستند به دلیل خلاقیت ایثار و نوآوری‌های جوانان این نظام است.

در این مراسم رژه، یگان‌های نمونه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دریابانی مقابل تمثال بنیان گذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدا رژه رفتند و بخشی از توان و تجهیزات خود را به نمایش گذاشتند.

نظر شما