شناسهٔ خبر: 35488686 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاندار بوشهر:

قدرت بازدارندگی ایران ریشه در دفاع مقدس دارد

استاندار بوشهر در رژه نیروهای مسلح در استان بوشهر گفت: قدرت بازدارندگی دفاعی امروز ایران اسلامی ریشه در ایثارگری‌ و فداکاری‌های دوران هشت سال دفاع مقدس دارد.

صاحب‌خبر -
استاندار بوشهر: قدرت بازدارندگی ایران ریشه در دفاع مقدس داردبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عبدالکریم گراوند در رژه نیروهای مسلح مستقر در استان به مناسبت آغازین روز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در جریان جنگ تحمیلی هشت ساله همه کشورها به لحاظ مالی و تجهیزاتی به رژیم بعثی صدام برای مقابله با ایران اسلامی کمک کردند اما انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا به لطف خدا جنگ را با موفقیت پشت سرگذاشت.
وی افزود: جنگ تحمیلی هشت ساله برای خاموش کردن انقلاب بود اما شعله‌های انقلاب با این جنگ فروزان تر شد و امروز پرفروغ تر از گذشته در دنیا ریشه دوانیده است.
گراوند  گفت: امروز دشمن با دسیسه‌های مختلف در تلاش برای متوقف کردن جبهه مقاومت است اما از دل این توطئه‌ها دفاع وطنی و حشد الشعبی و انصارالله یمن طلوع می‌کند که می‌تواند کانون اقتصادی عربستان را هدف قرار دهد.
وی افزود:  جوانان ما در دوران دفاع مقدس از دانشگاه‌ها بلند شدند و به جبهه‌های جنگ رفتند. ما درجنگ به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم و اگر سران استکبار امروز از مقابله با جمهوری اسلامی عاجز هستند به دلیل خلاقیت، ایثار و نوآوری‌های جوانان این نظام است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر نیز گفت: سی و نهمین سالگرد دفاع مقدس در این استان امسال  در کنار آب های نیلگون خلیج فارس برگزار می‌شود.
سردار علی رزمجو افزود: امروز نیز رژه باشکوه نیروهای مسلح  در حالی اجرا می‌شود که نظام مقدس جمهوری اسلامی با رهبری رهبر معظم انقلاب دارای عزت و اقتدار بی نظیری است.  جمهوری اسلامی امروز دارای پیشانی دفاعی گسترده‌ای است که استعمار و استکبار را به زانو در آورده و انرژی و ظرفیت سیاسی و نظامی ما آنها را در مقابل جهان بی خاصیت کرده است.
در این آیین یگان‌های نمونه نیروهای مسلح از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و دریابانی مقابل تمثال بنیان گذار جمهوری اسلامی، رهبر معظم انقلاب و شهدای والامقام  رژه رفتند و بخشی از توان و تجهیزات خود را به نمایش گذاشتند.

<div id="video-display-embed-code_3975076"><script type="text/JavaScript" src="https://iribnews.ir/fa/news/play/embed/2529688/3975076?width=400&height=300"></script></div>
 
 
 
 
 

نظر شما