شناسهٔ خبر: 35486729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رژه نیروی مسلح استان بوشهر در کنار خلیج فارس به روایت تصویر

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس اقتدار و آمادگی دفاعی نیروهای مسلح استان بوشهر در رژه باشکوهی در کنار آبهای خلیج فارس در ساحل بوشهر به نمایش درآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس صبح امروز یگان‌های نمونه نیروهای مسلح اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروهای مردمی از مقام تمثال شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

استاندار بوشهر در این آیین با بیان اینکه قدرت بازدارندگی ایران ریشه در حماسه آفرینی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دارد اظهار داشت: اقتدار و توان بازدارندگی ایران اسلامی، در حماسه آفرینی و مجاهدت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ریشه دارد.

عبدالکریم گراوند با اشاره به اینکه حماسه آفرینی رزمندگان اسلام ریشه در فرهنگ عاشورا دارد خاطر نشان کرد: 8 سال دفاع مقدس ملت ایران برگرفته از فرهنگ عاشورا بود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) هم با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح در دفاع از مرزهای ایران اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون پیشانی دفاعی قوی و گسترده‌ای دارد که سبب به زانو درآمدن استبداد و استعمار شده است.

سردار علی رزمجو با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی توان دشمنان را در عرصه بین المللی بی خاصیت کرده است گفت: نیرو‌های مسلح پرتوان، مردم وفادار و مسئولان خدمتگزار، اقتدار بی نظیری را در دفاع از دستاورد انقلاب اسلامی در درون و عرصه بین المللی خلق کرده‌اند.

در این آیین، یگان‌های منتخب نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر، در کنار خلیج فارس، از مقابل جایگاه رژه رفتند و آمادگی خود را برای حفاظت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ ع

نظر شما