شناسهٔ خبر: 34868048 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از لکه‌گیری و روکش آسفالت بالغ بر ۱۲۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی آذربایجان‌غربی خبر داد.

صاحب‌خبر -
تین‌نیوز | 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از لکه‌گیری و روکش آسفالت بالغ بر ۱۲۲ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی در پنج ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: در راستای ایمن سازی و بهسازی محور‌های مواصلاتی استان و بخشنده‌تر نمودن آن‌ها با توجه به اعتبارات ابلاغی بالغ بر ۱۲۲ کیلومتر لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور‌های ارتباطی استان انجام شده است.

دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل راه‌های آذربایجان‌غربی ادامه داد: در پنج‌ماهه نخست امسال عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در اغلب محور‌های اصلی، فرعی و روستایی شهرستان‌های استان و بر اساس نیاز سنجی و الویت‌بندی اجرا شده است.

ارسلان شکری گفت: در محور‌های مواصلاتی شهرستان ارومیه در مرکز استان شاهد لکه‌گیری و روکش آسفالت هستیم که محور اصلی ارومیه - اشنویه (روکش آسفالت در گردنه خورشید) به‌طول هشت کیلومتر از محل اعتبارات ملی، محور فرعی قره باغ - قوشچی به طول دو کیلومتر از محل اعتبارات ملی، محور فرعی سه راهی چهارده شهید-زیوه به‌طول یک کیلومتر از محل اعتبارات استانی و محور‌های روستایی نازلو - چونقرالو به طول یک‌کیلومتر از محل اعتبارات استانی، آغچه‌قلعه-گلپاشین-چهره‌گشا به‌طول دو کیلومتر از محل اعتبارات استانی و محور روستایی جانوسلو به طول یک کیلومتر از محل اعتبارات استانی را می‌توان از جمله جاده‌های زیر پوشش طرح روکش آسفالت دانست.

 این مقام مسئول ادامه داد: لکه‌گیری و آسفالت محور روستایی تکاب-کرفتو به طول ۴ کیلومتر از محل اعتبارات استانی، محور اصلی خوی-قطور-رازی به‌طول سه و نیم کیلومتر از محل اعتبارات ملی، محور اصلی خوی - ایواوغلی به طول یک‌ونیم کیلومتر از محل اعتبارات ملی، محور فرعی سه راهی سد ارس-شهرک ارس به‌طول چهار کیلومتر از محل اعتبارات ملی، محور اصلی کمربندی جنوبی الغدیر میاندوآب به‌طول دو و نیم کیلومتر از محل اعتبارات ملی، محور روستایی تیرک-هنگ‌آباد پیرانشهر به‌طول پنج‌کیلومتر از محل اعتبارات استانی و محور فرعی کوزه‌رش سلماس با نزدیک بر ۵ کیلومتر از محل اعتبارات استانی از دیگر محور‌های سایر شهرستان‌های استان را شامل می‌شود.

شکری در پایان ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات مورد نیاز شاهد حجم بیش‌تری از لکه‌گیری و روکش آسفالت در محور‌های مواصلاتی استان بر حسب اولویت و لزوم باشیم.

نظر شما