شناسهٔ خبر: 66425242 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

در چهارمین روز نمایشگاه توانمندی‌های ایران

مذاکرات هیات‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس

چهارمین روز نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) در حالی آغاز به کار کرد که غرفه استان فارس همچنان میزبان سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،بر اساس آخرین آمار دریافتی تا بعد ازظهر دیروز ، تعداد کل مذاکرات تجاری و غیرتجاری در غرفه استان فارس سه رقمی شد و از صد مذاکره گذشت.
میثم لطفی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری استخدامی کشور، محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، حسن نژاد، معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، عباسی، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال وزارت کشور و رییس میزصادرات سازمان توسعه و تجارت ایران از این غرفه بازدید کردند.
همچنین استاندار بوشهر، تعدادی از معاونان استانداری‌های بوشهر، سمنان و قزوین به همراه مدیران برخی از شرکت‌های بزرگ تامین مالی کشور و یک هیات مذاکره کننده بزرگ روسی از نزدیک با توانمندی‌های استان فارس آشنا شدند.
ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) هشتم اردیبهشت با حضور فارس و ۳۰ استان دیگر کشور در محل نمایشگاه‌های بین اللملی تهران آغاز به کار کرد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه ۵ روزه فراهم کردن زمینه‌های لازم برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، شیلات، فرش و صنایع دستی، گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، محصولات آرایشی، بهداشتی، صنعت ساختمان، خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی اعلام شده است.
استان فارس نیز با تاکید بر معرفی زنجیره‌های ارزش در زمینه‌های فولاد و گیاهان دارویی مشارکت جدی در این رویداد مهم اقتصادی را در دستور کار قرار داده‌ است.

<div id="video-display-embed-code_11061678"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4220844/11061678?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما