شناسهٔ خبر: 34843272 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

بار ترافیکی وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای شرق استان تهران سنگین اما روان

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: بار ترافیکی وسایل نقلیه از جنوب به شمال محورهای شرق استان تهران سنگین اما روان در جریان است و گره ترافیکی در این محورها مشاهده نمی شود.

صاحب‌خبر -

علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز سنگین اما روان است و مشکلی در خصوص عبور وسایل نقلیه از این محور وجود ندارد.

وی گفت: آمد و شود انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه به سمت شمال کشور، نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خوشبختانه مشکل خاصی در این مواصلاتی کشور وجود ندارد.

سلیمانی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور و امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و خوشبختانه به دلیل گنجایش بالای این محور تردد به سهولت انجام میشود.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اذعان کرد: هم وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف از چپ، رعایت مدیریت زمان سفر و... سفری ایمن برای خود و دیگر هم از آنان رقم بزنند.

وی تاکید کرد: عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محورها حاضر هستند و با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه سازی که خط قرمز پلیس است، شوند به صورت قاطع و قانونی برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/67016/م/ث40

نظر شما