شناسهٔ خبر: 34854395 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

ترافیک سنگین در ورودی‌های شرقی پایتخت

سلیمانی: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و سنگین است، اما خوشبختانه به دلیل گنجایش بالای این محور‌ها گره ترافیکی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -
جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب تمام محور‌های شرق استان تهران سنگین و پر حجم و تردد به کندی در جریان است.

علی سلیمانی جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در گفتگو با فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های شرق استان تهران اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز سنگین و پر حجم و در ورودی‌های شهر تهران مانند جاجرود و آزادراه تهران-پردیس ترافیک بیشتری را شاهد هستیم.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه سنگین و پر حجم گزارش شده، اما به مرور خودرو‌ها در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

سلیمانی افزود: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و سنگین است، اما خوشبختانه به دلیل گنجایش بالای این محور‌ها گره ترافیکی وجود ندارد.

جانشین فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: بیشترین آمار تصادفات به دلیل سرعت زیاد و عدم توجه کافی به جلو است بنابراین هم وسطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فاصله طولی مناسب با خودرو‌های جلوی سفری بدون خط را سپری کنند.

وی اذعان کرد: مدیریت زمان سفر از نکاتی است که همیشه توسط فرماندهان پلیس راه اعلام می‌شود، اما متاسفانه هم وطنان در ساعات آغاز و یا پایان تعطیلات اقدام به شروع سفر می‌کنند که این باعث بروز گره‌ها و ترافیک‌های سنگین می‌شود که هم وطنان میتوانند با رعایت این نکات سفری با حداقل زمان و اتلاف وقت را سپری کنند.

نظر شما