شناسهٔ خبر: 34836228 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

‌کمک ۴۱۰ میلیارد ریالی مردم به سیل‌زدگان گلستانی/‌ ۱۰ هزار قلم کالا توزیع شد

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از ‌کمک ۴۱۰ میلیارد ریالی مردم به سیل‌زدگان گلستانی خبر داد و گفت: در سیل اخیر که استان‌های مختلفی را درگیر کرد بیش از ۴۰ هزار داوطلب هلال احمر به مردم خدمات‌رسانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمد نصیری ظهر امروز در مراسم تجلیل از خادمان سیل در استان گلستان اظهارداشت: در سیل اخیر جمعیت هلال احمر اقدامات ارزنده‌ای انجام داد و 40 هزار داوطلب در مدت یک ماه و نیم به سیل‌زدگان 22 استان خدمات‌رسانی کردند.

وی افزود: تمامی مراحل جمع‌آوری، بسته‌بندی و توزیع اقلام، خدمات مددکاری، مشاوره و خدمات روانشناختی و پزشکی از سوی نیروهای داوطلب انجام شد.

نصیری گفت: 10 هزار قلم کالا در قالب بسته اقلام زیستی شامل یخچال، فرش و گاز به ارزش 55 میلیارد تومان تهیه شد و در مرحله نخست یک‌هزار بسته به استان گلستان ارسال شد.

محمدعلی هروی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان نیز در این مراسم اظهارداشت: 410 میلیاردریال برای کمک به سیل‌زدگان استان گلستان جمع‌آوری شده است.

وی افزود: در زمان سیل 34 فروند قایق در شهرهای سیل‌زده به‌کارگیری و به 64 هزار و 757 نفر از حادثه دیدگان امدادرسانی شد. همچنین در جریان سیل به 18 هزار و 500 نفر اسکان داده شده بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: 10 هزار و 484 نجاتگر و امدادگر هلال احمر در ایام سیل از استان‌های گلستان، خراسان رضوی، سمنان و مازندران به مردم خدمات‌رسانی کردند.

وی بیان داشت: 36 هزار و 500 بسته غذایی و هفت هزار و 300 چادر بین مردم سیل‌زده توزیع شد و در حال حاضر نیز اقلام معیشتی بین مردم در حال توزیع است.

انتهای پیام/ش

نظر شما