شناسهٔ خبر: 34819898 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تست مقاومت وان پلاس 7 پرو در برابر نفوذ آب (گجت تی وی)

مصطفی معصوم‌پور / گجت نیوز

صاحب‌خبر -

در این ویدیو از گجت تی وی، مقاومت وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro) را در برابر نفوذ آب بررسی و سپس این گوشی را کالبدشکافی کرده‌ایم.

وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro) گوشی پرچمدار جدید وان پلاس و گران قیمت‌ترین و بهترین محصول این شرکت است. وان پلاس تمام تلاش خود را کرده تا محصولی کامل با صفحه نمایش بدون حاشیه و دوربین سلفی پاپ آپ را به بازار عرضه کند و به این ترتیب پرچمداران سایر شرکت‌های مطرح بازار را به چالش بکشد.

صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن 3120 در 1440 پیکسل، بدنه شیشه‌ای و آلومینیومی، سیستم عامل اندروید 9.0، تراشه اسنپدراگون 855، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 128 یا 256 گیگابایت، 6 یا 8 یا 12 گیگابایت رم، دوربین اصلی سه گانه 48 + 16 + 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی پاپ آپ 16 مگاپیکسلی، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 30 واتی و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از مهم‌ترین مشخصات وان پلاس ۷ پرو محسوب می‌شوند.

در ویدیوی زیر ابتدا گوشی وان پلاس 7 پرو جعبه گشایی شده و سپس مقاومت آن را در برابر آب سنجیده‌ایم و در نهایت این گوشی کالبدشکافی شده تا ببینیم آب چقدر به داخل گوشی نفوذ کرده و چه بلایی بر سر آن آورده است. گفتنی است وان پلاس ۷ پرو هیچ استاندارد مقاومتی در برابر آب و گردوغبار (IP) ندارد، اما همان‌طور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید با توجه به لایه‌های به کار رفته در گوشی، می‌تواند در برابر قطره‌های آب مقاوم باشد. اکنون شما را دعوت می‌کنیم ویدیوی تست مقاومت پرچمدار جدید وان پلاس در برابر آب را مشاهده کنید:

ویدیوی مقاومت وان پلاس 7 پرو در برابر آب

نظر شما