شناسهٔ خبر: 34745395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار خوانسار:

اهتمام ۵۸۰ نفر به حفظ قرآن کریم در خوانسار

کمالی با اشاره به اینکه ۵۸۰ نفر از مردم خوانسار به حفظ یک تا ۳۰ جزء قرآن کریم مشغول هستند، از شرکت ۱۵ خوانساری در این آزمون کشوری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوانسار، «منصور کمالی» در آیین افتتاحیه ازمون «ترنم وحی» با تاکید براینکه رفتار حافظان قرآن با آن گره خورده است، از اهتمام 580 نفر از مردم خوانسار به حفظ یک تا سی جزء قرآن کریم خبر داد و گفت: خوانسار شهرفقاهت و دارای مردمانی آشنا به قرآن و فرهنگ آن است به نحوی که قرآنکریم الگوی زندگی آنها قرار دارد و امیدوارم شرکت کنندگان در این آزمون الگوی خوبی برای مردم خوانسار باشند.

در ادامه «علی بختیار» با اشاره به وظیفه مسلمانان به قرآن و حفظ آن، به حافظان قرآن کریم و قرآن آموزان توصیه کرد: حفظ قرآن همرا با ترجمه و تدبر و انس با آن بهترین راه برای حفظ آن است و حافظان قران کریم در صدر اسلام جایگاه ویژه ای داشتند و هرکسی بیشتر قرآن حفظ می بود عزت بیشتری می بافت.

 

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موسسه مهد قرآن کریم در زمینه تخصصی حفظ قرآن کریم درخشیده است، گفت: یازدهمین دوره آزمون ترنم، در واقع دومین میزبانی شهرستان های گلپایگان و خوانسار از این آزمون است،این دوشهرستان دوره هشتم میزبان های خوبی برای حافظان قرآن کریم بودند و از این رو با میزبانی این دوره نیز موافقت شد./

 

نظر شما