شناسهٔ خبر: 34480518 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پایان آسفالت‌ریزی به روستاهای بالای 20 خانوار در زنجان

معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: آسفالت‌ریزی به روستاهای بالای 20 خانوار با تکمیل پروژ‌ه‌های در دست اقدام اداره راه و شهرسازی به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

اصغر اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه پروژه‌های حوزه استحفاظی مهندسی و ساخت در دو قالب بخش راه‌های اصلی و فرعی و راه‌های روستایی در حال انجام است، اظهار کرد: اولویت برنامه ششم توسعه تکمیل راه‌های روستای بالای 20 خانوار است.

معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه تکمیل راه‌های روستایی بالای 20 خانوار بر روی دوش دولت و دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد، بیان کرد: در راستای رسیدن به این هدف و نقطه مطلوب پروژه‌های متعددی در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های روستایی در شهرستان‌های زنجان در قالب چهار قرارداد بزرگ در دست اجرا است، عنوان کرد: این پروژه‌ها با 40 میلیارد تومان اعتبار طی سه دوره سه ساله در دست احداث است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه این پروژه‌ها با اولویت روستاهای 20 خانوار اجرایی می‌شود، ادامه داد: این اقدام از سال گذشته آغاز شده و ضمن ادامه در سال‌جاری امید می‌رود در سال آینده به پایان برسد.

معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های مذکور براساس اعتبارات ارائه شده بخش استانی و ملی اجرایی می‌شود، بیان کرد: امروزه هم این پروژه‌ها در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با اجرای این پروژه‌ها، پروژه‌های راه روستایی در استان زنجان تکمیل می‌شود، بیان کرد: اگر این موضوع محق شود استان زنجان وعده دولت را محقق می‌کند.

اسماعیلی با بیان اینکه نرم آسفالت بودن محورهای استان زنجان 80 درصد است، گفت: این آمار در کشور 65 درصد است.

معاون مهندسی و ساخت راه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه از نظر نرم اسفالته بودن محورهای استان زنجان در رتبه خوبی قرار دارد، ادامه داد: با توجه به اتمام پروژه‌های در دست ساخت، پیش‌بینی می‌شود، این نرم از نرم فعلی نیز بالاتر برود.

وی با اشاره به فصل کاری راه‌سازی عنوان کرد: دوره زمانی زیرسازی به عنوان بستر زمان‌بر بوده و یک پروژه برای تکمیل شدن بین دو تا سه سال زمان می‌برد.

انتهای پیام/73009/ق30

نظر شما