شناسهٔ خبر: 34185288 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

با صدور پیام های جداگانه؛

تسلیت رئیس مجلس به حوزه علمیه قم

حوزه/ علی لاریجانی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت متولی مدرسه علمیه حقانی قم و رئیس مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، با صدور پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت رئیس مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی و تولیت مدرسه علمیه حقانی قم را تسلیت گفت. 

لاریجانی در متن پیام تسلیت برای درگذشت حجت الاسلام و المسلمین حائری نوشته است:

درگذشت حجت‌الاسلام  سید علیرضا حائری، رئیس مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی موجب تأسف و تاثر شد.

ایشان‌از شخصیت های توانمند و خبره در علوم حوزوی و دینی و دارای منزلت علمی و شایستگی وافر در  تهیه دائره المعارف فقه اسلامی بودند که از سوی رهبرمعظم انقلاب، این مسئولیت علمی   را به عهده داشتند و  خدمات ارزشمند فراوانی عرضه نمودند .

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، حوزه های مقدسه قم و نجف، مقام معظم رهبری و بیت محترم ایشان ، از درگاه خداوند  برای آن روحانی گرانقدر، رحمت واسعه و علودرجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می کنم.

همچنین در پیام رئیس مجلس شورای اسلامی در پی درگذشت تولیت مدرسه علمیه حقانی قم آمده است:

درگذشت آیت الله حسین حقانی، متولی مدرسه علمیه حقانی قم موجب تأسف و تأثر شد.

این روحانی فاضل و جلیل القدر  در طول عمر با برکت خویش به فراگیری و نشر علوم‌دینی و تربیت طلاب  اهتمام وافر  داشتند و آثار علمی و پژوهشی ارزشمندی در زمینه های تاریخی ، فقهی، اصولی و  فلسفی از خویش به جای گذاشتند .

اینجانب ضمن عرض تسلیت به روحانیت  معظم و حوزه  علمیه قم به ویژه اساتید و طلاب مدرسه حقانی و بیت مکرم ایشان ، از درگاه خداوند متعال برای آن عالم‌فقیه، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان‌صبر واجر  مسألت می کنم.

نظر شما