شناسهٔ خبر: 34179467 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

لاریجانی درگذشت آیت‌الله حائری و آیت‌الله حقانی را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه درگذشت آیت‌الله سیدعلیرضا حائری و آیت‌الله حسین حقانی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج،  علی لاریجانی ، رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه درگذشت آیت‌الله سیدعلیرضا حائری رئیس موسسه دائرةالمعارف فقه اسلامی و درگذشت آیت‌الله حسین حقانی را تسلیت گفت.

متن پیام های تسلیت علی لاریجانی به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت آیت الله سید علیرضا حائری، رییس مؤسسه دائرة المعارف فقه اسلامی موجب تأسف و تاثر گردید.

ایشان‌ از شخصیت های توانمند و خبره در علوم حوزوی و دینی و دارای منزلت علمی و شایستگی وافر در  تهیه دائره المعارف فقه اسلامی بودند که از سوی رهبرمعظم انقلاب، این مسئولیت علمی را به عهده داشتند و خدمات ارزشمند فراوانی عرضه نمودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، حوزه های مقدسه قم و نجف، مقام معظم رهبری و بیت محترم ایشان، از درگاه خداوند برای آن روحانی گرانقدر، رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می کنم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

 بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و اناالیه راجعون‌

درگذشت آیت الله حسین حقانی، متولی مدرسه علمیه حقانی قم موجب تأسف و تأثر گردید.

این روحانی فاضل و جلیل القدر  در طول عمر با برکت خویش به فراگیری و نشر علوم‌ دینی و تربیت طلاب اهتمام وافر  داشتند و آثار علمی و پژوهشی ارزشمندی در زمینه های تاریخی، فقهی، اصولی و  فلسفی از خویش به جای گذاشتند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به روحانیت معظم و حوزه علمیه قم به ویژه اساتید و طلاب مدرسه حقانی و بیت مکرم ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن عالم‌ فقیه، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان‌ صبر و اجر مسألت می کنم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

نظر شما