شناسهٔ خبر: 34017109 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد:

باید امامزادگان به قطب فرهنگی تبدیل شوند

یاسوج- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: دشمن از ارادت و مودت مردم نسبت به امامزادگان هراس دارد و لذا باید این امامزادگان به قطب فرهنگی تبدیل شوند، یعنی اینکه مردم بدون هیچ گونه اجباری در جوار این امامزادگان حضور پیدا کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین؛ حجت الاسلام سیدنورالله جنتی پور در مراسم جشن بزرگ «دهه کرامت»، تکریم امامزادگان و تجلیل از خادمین و واقفین بقاع متبرکهدر محل امامزاده مختار )ع) شهرستان بویراحمد با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از معبرهای ورود اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ایران اسلامی است، تصریح کرد: دشمنان دین و تشییع با تشکیل اتاق فکر در تلاش برای کمرنگ کردن حضور مردم در بقاع متبرکه و امامزادگان هستند و اتاق فکر آنها برنامه ریزی هایی را برای ایجاد شبهه در بین مردم در دستور کار دارد.

جنتی پور یادآور شد: دشمنان در تلاش برای تخریب نقاط قوت کشورمان هستند و می دانند که امامزادگان از جایگاه ارزشمندی نزد مردم برخوردار هستند، که در این راستا همه تلاش خود را برای تخریب این مکان های معنوی و مذهبی به کار بسته اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آنها برنامه هایی را در قالب های جذاب برای افرادی که شاید توجه کمتری به مبانی دینی دارند، طراحی و در جامعه منتشر می کنند.

وی اذعان داشت: یکی از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد این است که وجب به وجب خاک آن مزین به قدوم مبارک فرزندان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) است و این افتخار بزرگی برای استان ما محسوب می شود.

نظر شما