شناسهٔ خبر: 32487749 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

فعال رسانه ای جهادی:

حوزه علمیه؛ سفیران رسانه ای و مستند ساز تربیت کند

حوزه/ اگر حوزه علاوه بر سفیران هدایت، سفیران رسانه ای و مستند ساز تربیت می کرد تا در حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله حضور پیدا می کردند، بسیار اثرگذار بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام میلاد امینی موحد پیش از ظهر امروز در همایش «الگوی خدمت رسانی حوزویان در حوادث غیر مترقبه و بلایای طبیعی» که در دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد گفت: در حال حاضر در بعضی مناطق خوزستان اوضاع بحرانی است و به دلیل راکد بودن آب، مشکلاتی برای مردم ایجاد شده است.

این فعال رسانه ای جهادی افزود: در کنار این مسئله، افرادی به دنبال  تخریب بودند، از جمله آنها ضد نظام ها و تجزیه طلبان هستندکه به شدت در بعضی از شهرهای استان درحال فعالیت می باشند.

وی بیان داشت: تاکنون 11 مستند خاکریزها آماده و بعضی پخش شد و مسئله ای که در حوزه غفلت شده است، بی توجهی به رسانه است. اتفاقات بسیار خوبی از سوی مردم و روحانیون می افتد، اما چون اطلاع رسانی نمی شود، مشکلاتی برای مردم و نظام ایجاد کرده است. باید مواظب افرادی که در منطقه خوزستان و جامعه و با هدف خاصی در حال انجام فعالیت می باشند، بود.

این فعال رسانه ای جهادی افزود: متأسفانه در این مدت پمپاژ منفی اطلاع رسانی در منطقه خوزستان بسیار زیاد بود و بعضی هم به این مسئله البته از روی عدم آگاهی کمک می کردند.

مسئول رسانه ای صف اظهارداشت: باید حوزه و طلاب به سمت مستند سازی پیش بروند. این مسئله هم کارسختی نیست، از طریق موبایل به سادگی می توان فیلم های یک دقیقه ای مستند، تهیه و برای اطلاع رسانی نشر داد.

وی بیان داشت: اگر حوزه علاوه بر سفیران هدایت، سفیران رسانه ای و مستند سازتربیت می کرد تا در حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله حضور پیدا می کردند، بسیار اثرگذار بود.

313/40

نظر شما