شناسهٔ خبر: 32349454 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پورتو 1-4 لیورپول؛ جهنم دراگو برای شاگردان کلوپ، بهشت است؛ لحظه شماری برای دیدار بارسلونا-لیورپول آغاز شد

لیورپول همچون فصل گذشته به راحتی از سد پورتو گذشت. قرمزهای آنفیلد در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 6-1 راهی مرحله بعدی شدند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم های پورتو و لیورپول در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 به مصاف یکدیگر رفتند:

مشخصات بازی

  • 4شنبه؛ 28 فروردین ماه 1398 - 17 آوریل 2019
  • ساعت 23:30 به وقت ایران
  • دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • داور: دنی ماکلی (هلند)
  • ورزشگاه: دراگو
  • گلزنان: ادر میلیتائو (68) برای پورتو - سادیو مانه (26)، محمد صلاح (65)، روبرتو فیرمینو (77)، ویرجیل فن دایک (84) برای لیورپول

ترکیب ابتدایی دو تیم

مروری بر رکوردهای مانه در این بازی

  1. در تاریخ بازی های لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، جرارد (21)، یان راش، صلاح، فیرمینو و مانه (هرکدام 14) گل رکورددار هستند.
  2. هیچ بازیکنی در تاریخ لیورپول در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا به اندازه مانه موفق به گلزنی نشده است (10 گل)
  3. بازیکنان آفریقایی رکورددار گلزنی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا: دروگبا (14)، اتوئو (10)، مانه (10)

شرح گل ها

پورتو 0-1 لیورپول؛ سادیو مانه (26): همکاری بازیکنان لیورپول در محوطه جریمه، با ارسال چند پاس کوتاه اولین گل این بازی را به ثبت رساند. پاس دقیق صلاح به مانه رسید تا او قفل دروازه کاسیاس را باز کند.

پورتو 0-2 لیورپول؛ محمد صلاح (65): روی یک ضدحمله، پاس در عمق آرنولد به صلاح رسید و او در موقعیتی تک به تک با کاسیاس، به راحتی دروازه او را باز کرد.

پورتو 1-2 لیورپول؛ ادر میلیتائو (68): توپ ارسال شده از روی نقطه کرنر، روی سر میلیتائو فرود آمد تا مدافع فصل آینده رئال مادرید، یکی از گل ها را جبران کند.

پورتو 1-3 لیورپول؛ روبرتو فیرمینو (77): سانتر زیبای هندرسون با ضربه سر فیرمینو همراه شد تا سومین ضلع از مثلث زهردار خط آتش لیورپول هم در این بازی گلزنی کند.

پورتو 1-4 لیورپول؛ ویرجیل فن دایک (84): سانتر هندرسون از روی نقطه کرنر، اثر به موقع مانه و ضربه سر فن دایک در مقابل دروازه، گل چهارم لیورپول در این بازی را به دنبال داشت.

خلاصه بازی


 

نظر شما