شناسهٔ خبر: 66629128 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

این ضربه را محکم تر بزن!

این روزها فقط صحبت از مبارزه با دلالی در فوتبال است که باید امیدوار بود که این بار، ضربه محکم تر و کاری تر زده شود.

صاحب‌خبر -

سرویس ورزش مشرق- رسانه ها را که نگاهی بیندازید، مدام از موضوع برخورد با شماری دلال و پرونده فساد در فوتبال گفته می شود. امروز نیز رسانه رسمی فدراسیون اعلام کرد که چهار دلال از فعالیت محروم شده اند که اتفاقی کم سابقه در فوتبالمان به شمار می رود. همین نیز نشان می دهد که این بار، عزمی وجود دارد تا برخوردی جدی تر در این باره صورت گیرد که حتی شنیده می شود دستگاه قضایی کشور نیز وارد شده اند.

بیشتر بخوانید:

جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است!

از قزوینی ها یاد بگیرید!

هزینه‌های بیهوده در فوتبال؛ به جای بازیکن و مربی، مدیران را پاسخگو کنید!

روایتی از سازمان مافیایی دلال‌ها در فوتبال ایران

برخورد با شماری دلال که توسط فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی اش، شکلی جدی تر نیز به خود گرفته، هنگامی جالب می شود که دستگاه قضایی به ماجرای فساد در یک باشگاه صنعتی جنوب کشور نیز وارد شده و رسما موضوع را مورد رسیدگی قرار داده است. بدون توجه به جنبه های حقوقی و قضایی این ماجراها که مجالی فنی را می طلبد، اصل مقابله با روندها و رویه ها ناسالم و متخلفانه را بایستی مورد حمایت و تشویق قرار داد. در واقع، اراده فدراسیون فوتبال و دستگاه قضایی کشور در این ماجرا که با همراهی نهادهای نظارتی بوده، چنین بارقه امیدواری را ایجاد کرده است.

این ضربه را محکم تر بزن!

اما امیدوار باید بود که این بار، ورود و برخورد صورت گرفته قاطع و برنده باشد. جریان فساد در فوتبال که این محیط را برای خود مانند یک حیاط خلوت می داند، با یک برخورد قاطع و جدی، دچار انفعال می شود. باید امیدوار بود که این بار، ضربه ای محکم و قاطع زده شود تا شاهد تغییر جدی باشیم.

نظر شما