شناسهٔ خبر: 32351771 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پورتو 1 - ليورپول 4؛ صعود آسان شاگردان کلوپ به نيمه نهايي و لحظه شماري براي ديدار با بارسلونا

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا- قرمزهاي آنفيلد در مجموع دو بازي رفت و برگشت با نتيجه 6-1 راهي مرحله بعدي شدند.
به گزارش آريا، تيم هاي پورتو و ليورپول از دور برگشت يک چهارم ليگ قهرمانان در ساعت 23:30 به مصاف هم رفتند که ليورپول با نتيجه 4-1 پيروز شد تا در مجموع با نتيجه 6-1 صعود کند.
ليورپول در دقيقه 26 روي اولين شوت در چارچوب خود توانست توسط مانه که روي پاس صلاح با دروازه تک به تک شده بود به گل برسد. ليورپول در دقيقه 65 روي همکاري خوب ارنولد و صلاح توسط ستاره مصري به گل دوم هم دست يافت تا خيال کلوپ از صعود تيمش راحت شود.
ادر ميليتائو در دقيقه 68 موفق شد با ضربه سر روي کرنر ارسالي يکي از گل هاي خورده را جبران کند اما تيم مهمان در دقيقه 77 روي سانتر زيباي هندرسون و با ضربه سر فيرمينو به گل سوم هم رسيد. اين پايان کار نبود و ليورپول در دقيقه 84 توسط فن دايک پس از کرنر ارسالي به گل چهارم خودش هم دست يافت.
پورتو 0-1 ليورپول؛ ساديو مانه (26): همکاري بازيکنان ليورپول در محوطه جريمه، با ارسال چند پاس کوتاه اولين گل اين بازي را به ثبت رساند. پاس دقيق صلاح به مانه رسيد تا او قفل دروازه کاسياس را باز کند.
پورتو 0-2 ليورپول؛ محمد صلاح (65): روي يک ضدحمله، پاس در عمق آرنولد به صلاح رسيد و او در موقعيتي تک به تک با کاسياس، به راحتي دروازه او را باز کرد.
پورتو 1-2 ليورپول؛ ادر ميليتائو (68): توپ ارسال شده از روي نقطه کرنر، روي سر ميليتائو فرود آمد تا مدافع فصل آينده رئال مادريد، يکي از گل ها را جبران کند.
پورتو 1-3 ليورپول؛ روبرتو فيرمينو (77): سانتر زيباي هندرسون با ضربه سر فيرمينو همراه شد تا سومين ضلع از مثلث زهردار خط آتش ليورپول هم در اين بازي گلزني کند.
پورتو 1-4 ليورپول؛ ويرجيل فن دايک (84): سانتر هندرسون از روي نقطه کرنر، اثر به موقع مانه و ضربه سر فن دايک در مقابل دروازه، گل چهارم ليورپول در اين بازي را به دنبال داشت.
در تاريخ بازي هاي ليورپول در ليگ قهرمانان اروپا، جرارد (21)، يان راش، صلاح، فيرمينو و مانه (هرکدام 14) گل رکورددار هستند.
هيچ بازيکني در تاريخ ليورپول در مراحل حذفي ليگ قهرمانان اروپا به اندازه مانه موفق به گلزني نشده است (10 گل)
بازيکنان آفريقايي رکورددار گلزني در مراحل حذفي ليگ قهرمانان اروپا: دروگبا (14)، اتوئو (10)، مانه (10)

نظر شما