شناسهٔ خبر: 32348137 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لیگ برتر فوتبال؛

شفر: برای هر اشتباه بازیکنان اخراج نمی‌کنم

سرمربی استقلال گفت: اگر هر بازیکن به خاطر اشتباهش اخراج کنیم دیگر بازیکنی باقی نمی‌ماند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی افزود: به تیم و هواداران تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: هواداران ما عالی بودند و تیم ما به خاطر بازی با الهلال در آسیا و بازی قبل با سپاهان کمی خسته شده بود، اما همه بازیکنان با تمام توان کار کردند. در اصفهان هم گفتم که فرشید اسماعیلی بعد از شهرآورد برایش مشکل پیش آمد و جریمه اش هم کردم، اما به او گفتم با صدرصد توان تلاش کن و هر وقت خسته شدی تو را تعویض می‌کنم. قائدی هم دو هفته پیش اشتباه کرد و به او گفتم این آخرین شانسی است که به تو می‌دهم و در تمرینات عالی بود و برای ما هم امروز گل زد وقتی بازیکنی اشتباه کرد نباید همیشه جریمه کرد.
وی افزود: دو بازیکن بایرن مونیخ در زمین با هم دعوا کردن، اما در بازی بعدی یکی از آن‌ها به میدان آمد و گل هم زد خیلی راحت است بگویم من رئیسم و تو اخراجی. اگر هر بازیکن به خاطر اشتباهش اخراج کنیم دیگر بازیکنی باقی نمی‌ماند مهم است که در تمرین بازیکنان کار کنند چطور کار کنند و بهترین عملکرد داشته باشند فلسفه من این است.
شفر گفت: در بازی بعدی نورافکن را نداریم، علی کریمی را داریم، اما به فرشید باقری هم نیاز داریم. این را به مدیرعامل باشگاه هم نوشته‌ام او باید جریمه می‌شد و جریمه‌اش هم درست بود. در نهایت باید ببینیم چه چیزی برای تیم خوب است. فرشید اسماعیلی صددرصد آماده نبود، اما با تمام توانش بازی کرد.
وی گفت: فشردگی مسابقات و رفت وآمد‌های تیم باعث شده بازیکنان خسته شوند به همین خاطرزکی پور امروز نیمکت‌نشین بود ایسما هم تعویضی به میدان آمد و این تیم است که داخل زمین بازی می‌کند نه بازیکن.

نظر شما