شناسهٔ خبر: 32348227 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

شفر: آخرین شانس را به قائدی دادم/ رئیس شدن و اخراج کردن راحت است

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: آخرین شانس را به قائدی دادم و من این نکته را دو هفته پیش به او یادآور شدم.

صاحب‌خبر -

به گزارش فارس، وینفرد شفر بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین سازی در نشست خبری گفت: تبریک می‌گویم به تیم و هواداران دیروز هم در نشست خبری از هواداران خواهش کردم که تا دقیقه ۹۰ یا ۹۵ به تیم کمک کنید جدا از اینکه چه نتیجه ای می گیریم.

 

به اسماعیلی گفتم با همه توانت تلاش کن

وی ادامه داد: هواداران ما عالی بودند و تیم ما کمی خسته شده بود اما هواداران به ما خیلی کمک کردند به خاطر بازی با الهلال و تیم دیگر در آسیا همه بازیکنان با تمام توان کار کردند. در اصفهان هم گفتم که فرشید اسماعیلی بعد از دربی برایش مشکل پیش آمد و جریمه اش هم کردم اما به او گفتم با صدرصد توان تلاش کن و هر وقت خسته شدی تعویضت می‌کنم .قائدی هم دو هفته پیش اشتباه کرد و به او گفتم این آخرین شانسی است که به تو می‌دهم و در تمرینات عالی بود و برای ما هم امروز گل زد وقتی بازیکنی اشتباه کرد نباید همیشه جریمه کرد.

 

راحت است که بگویم من رئیس هستم و تو اخراجی

وی افزود: دو بازیکن بایرن‌مونیخ در زمین با هم دعوا کرد اما در بازی بعدی یکی از آنها به میدان آمد و گل هم زد خیلی راحت است بگویم من رئیسم و تو اخراجی. اگر هر بازیکن به خاطر اشتباهش اخراج کنیم دیگر بازیکنی باقی نمی‌ماند مهم‌ است که در تمرین بازیکنان کار کنند چطور کار کنند و بهترین عملکرد داشته باشند فلسفه من این است.

 

جریمه باقری درست بود

شفر تصریح کرد: در بازی بعدی نورافکن را نداریم، علی کریمی را داریم اما به فرشید باقری هم نیاز داریم. این را به مدیرعامل باشگاه هم نوشته‌ام او باید جریمه می‌شد و جریمه‌اش هم درست بود. در نهایت باید ببینیم چه چیزی برای تیم خوب است. فرشید اسماعیلی صددرصد آماده نبود اما با تمام توانش بازی کرد و بعد خسته شده و تعویضش کردیم مهدی قائدی هم همین طور.

 

می‌دانم در ذهن بازیکن چه می‌گذرد

سرمربی آلمانی خاطرنشان کرد: من سال‌ها بازیکن بوده‌ام و می‌دانم در ذهن بازیکن چه می‌گذرد.سرکوب بازیکن راحت است اما باید به او شانس داد تا بهترین عملکرد را داشته باشد.  در لیگ قهرمانان آسیا الهلال بیشتر از ما استراحت داشته است. باید وقت داشته باشیم و تیم‌ها را آنالیز کنیم این کار برای فوتبال‌مان بهتر است و باید ببینیم چه چیزی بهتری داشته باشیم و چگونه کارها را بهبود ببخشیم تا در زمین بهترین عملکرد را داشته باشیم. نباید فقط بگویم الهلال را ببریم بلکه باید به دنبال راه بردن باشیم باید اول راه بردن را پیدا کنیم. فشردگی مسابقات و رفت‌وآمدای تیم باعث شده بازیکنان خسته شوند به همین خاطر میلاد امروز نیمکت‌نشین بود ایسما هم تعویضی به میدان آمد و این تیم است که داخل زمین بازی می‌کند نه بازیکن.

 

دیگر نمی‌خواهم راجع به خوشحالی بازی با سپاهان صحبت کنم

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت: فرشید اسماعیلی امروز با درد بازی کرد. شاید او بازی بعدی مصدوم باشد و نتواند بازی کند. از او و همه تیم تشکر می‌کنم. باور کنید در تیم مشکلی نداریم. در بازی با سپاهان هیجان بعد از بازی بسیار بالا بود و آن شادی به خاطر روحیه تیم بود. دیگر نمی‌خواهم راجع به خوشحالی تیم صحبت نمی‌کنم.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما