شناسهٔ خبر: 32347111 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی

صادرات رمز خودکفایی و ایجاد اشتغال مولد و پایدار است

بندرعباس- ایرنا- نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توسعه صادرات یکی از شاخصه های رشد اقتصادی است، گفت: صادرات نقش مهم و اساسی در دستیابی به خودکفایی، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و استقلال اقتصادی جوامع بشری ایفا می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان رودان، تولیدات صادرات محور را راه برون رفت از مشکلات اقتصادی موجود و حل معضل بیکاری دانست.
وی اظهار داشت: توسعه کشور در گرو تولیدات صادرات محور و حضور در بازارهای جهانی است و برای تحقق این مهم باید بر تولیدات رقابتی تمرکز کرد.
نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تحقق شعار امسال را در گرو اقدام، عمل و روحیه جهادی مردم و مسوولان دانست.
وی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق این مهم باید موانع تولید برطرف و از سرمایه گذاران، کارآفرینان و تولیدکنندگان حمایت شود.
ذوالقدر با اشاره به ظرفیت و توانمندی های رودان در زمینه های مختلف، از کشاورزی و گردشگری به عنوان مهم ترین و مناسب ترین ظرفیت برای ایجاد و توسعه اشتغال مولد و پایدار، رشد، توسعه و رونق اقتصادی شهرستان رودان نام برد.
وی اظهار امیدواری کرد: در سایه مدیریت صحیح و اصولی، برنامه ریزی، وحدت، همدلی و هم افزایی مردم و مسوولان و استفاده بهینه، مطلوب و حداکثری از ظرفیت ها و توانمندی های موجود، اقتصاد شهرستان رودان بیش از پیش شکوفا شود.
شهرستان رودان با بیش از 124 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048

نظر شما