شناسهٔ خبر: 32347322 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

صادرات رمز خودکفايي و ايجاد اشتغال مولد و پايدار است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - بندرعباس- ايرنا- نماينده مردم شرق هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه توسعه صادرات يکي از شاخصه هاي رشد اقتصادي است، گفت: صادرات نقش مهم و اساسي در دستيابي به خودکفايي، ايجاد اشتغال مولد و پايدار و استقلال اقتصادي جوامع بشري ايفا مي کند.

به گزارش ايرنا، حجت الاسلام سيد مصطفي ذوالقدر روز چهارشنبه در نخستين نشست شوراي اداري شهرستان رودان، توليدات صادرات محور را راه برون رفت از مشکلات اقتصادي موجود و حل معضل بيکاري دانست.
وي اظهار داشت: توسعه کشور در گرو توليدات صادرات محور و حضور در بازارهاي جهاني است و براي تحقق اين مهم بايد بر توليدات رقابتي تمرکز کرد.
نماينده مردم شرق هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي در ادامه تحقق شعار امسال را در گرو اقدام، عمل و روحيه جهادي مردم و مسوولان دانست.
وي خاطر نشان کرد: در راستاي تحقق اين مهم بايد موانع توليد برطرف و از سرمايه گذاران، کارآفرينان و توليدکنندگان حمايت شود.
ذوالقدر با اشاره به ظرفيت و توانمندي هاي رودان در زمينه هاي مختلف، از کشاورزي و گردشگري به عنوان مهم ترين و مناسب ترين ظرفيت براي ايجاد و توسعه اشتغال مولد و پايدار، رشد، توسعه و رونق اقتصادي شهرستان رودان نام برد.
وي اظهار اميدواري کرد: در سايه مديريت صحيح و اصولي، برنامه ريزي، وحدت، همدلي و هم افزايي مردم و مسوولان و استفاده بهينه، مطلوب و حداکثري از ظرفيت ها و توانمندي هاي موجود، اقتصاد شهرستان رودان بيش از پيش شکوفا شود.
شهرستان رودان با بيش از 124 هزار نفر جمعيت در 90 کيلومتري شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.
7196 /6048
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما