شناسهٔ خبر: 31810604 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

سرلشکر باقری: نیروهای حاضر در شرق فرات و ادلب باید منطقه را ترک کنند

منبع: دفاع پرس

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهایی که در «شرق فرات» و «ادلب» و سایر مناطق سوریه وجود دارند باید درباره آن‌ها تصمیمات لازم اتخاذ و تاکید شود که آنها هر چه زودتر خاک این کشور را ترک کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، سرلشکر «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح که برای شرکت در اجلاسیه سه جانبه مبارزه با تروریست راهی سوریه شده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این اجلاس تاکید خواهد شد به اینکه هر کشوری که قصد دارد نیرویی در سوریه داشته باشد باید با اجازه و هماهنگی کامل دولت قانونی دولت سوریه باشد؛ همان گونه که جمهوری اسلامی ایران با دعوت رسمی دولت سوریه آمده و در این کشور حضور یافته، حضور سایر کشورها هم باید با هماهنگی دولت این کشور باشد.

وی تاکید کرد: این در مسئله «شرق فرات» و «ادلب» و سایر مناطق وجود دارد که باید درباره آن تصمیمات لازم اتخاذ و تاکید شود که نیروهای حاضر در این مناطق هر چه زودتر سوریه را ترک کنند.

بیشتر بخوانیم:

سرلشکر باقری عازم سوریه شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: من تا جایی که فرصت شود به عمق مناطق عملیاتی رفته و با رزمندگان سوری و مستشاران نظامی کشورمان و مدافعین حرم دیدار و گفت و گو خواهم داشت و به رزمندگان و مستشاران ایرانی در آستانه سال جدید شمسی خدا قوت می‌گویم.

وی ادامه داد: همچنین فرصتی خواهد بود تا مدافعین حرم و رزمندگان سوری را ببینیم و نتایج کار و تجربیات آن‌ها را مرور کرده و از نزدیک به آن‌ها خدا قوت بگوییم.

برچسب‌ها:

نظر شما