شناسهٔ خبر: 31756702 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند در حل مشکلات منطقه

معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران گفت: منطقه آزاد اروند توانایی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توان با استفاده از آن ها، بسیاری از مشکلات آبادان و خرمشهر را برطرف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سید محمد پژمان معاون وزیر راه و مدیرعامل شرکت باز آفرینی شهری ایران ظهر امروز در جلسه باز آفرینی بافت فرسوده در محدوده منطقه آزاد اروند (شهرهای آبادان و خرمشهر) گفت: ارائه طرح و برنامه از توانمندی‌های منطقه، اشتغال زایی و ایجاد ثروت راهکار توسعه و عمران آبادان و خرمشهر است.

وی افزود: منطقه آزاد اروند توانایی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توان با استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های داخلی، بسیاری از مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر را برطرف کرد.

معاون وزیر راه و شهر سازی با بیان اینکه نباید برای رفع مشکلات منطقه منتظر ظرفیت‌های ملی بود، گفت: باید فکر کرد که چگونه می‌توان به ثروت آفرینی رسید و صحبت کردن از مشکلات و کاستی‌ها به تنهایی کار ساز نیست.

پژمان ادامه داد: به طور قطع ظرفیت‌های ملی نیز باید برای توسعه منطقه وارد عمل شود اما ابتدا باید از مدیریت و توانایی داخلی منطقه آزاد اروند بهره برد.

وی گفت: انتظار می‌رفت تا در سه دهه نخست پس از پایان جنگ مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر رفع شود اما چنین نشد، لذا امیدواریم که بتوانیم مشکلات را کاهش دهیم.

معاون وزیر راه و شهر سازی افزود: امید می‌رود تا پس از انجام بازدیدها، به تناسب ظرفیت‌ها بتوانیم کارهایی را انجام دهیم، وضعیت فعلی شایسته مردم ایثارگر و مقاوم آبادان و خرمشر نیست.

انتهای پیام/ د

توانایی‌ها و ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند

نظر شما