شناسهٔ خبر: 31758105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:

وضعیت فعلی شایسته مردم آبادان و خرمشهر نیست/باید به فکر راه کارها و فرصت های ثروت آفرینی در اروند شد

سید محمد پژمان گفت: با استفاده از ظرفیت های منطقه ای و کمک های ملی می توان در شهرستان های آبادان و خرمشهر ثروت آفرینی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید محمد پژمان معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران که به همراه محمد رضا رضایی کوچی رییس کمیسون عمرانی مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه 23 اسفند ماه به منطقه آزاد اروند سفر کرده بود، در جلسه باز آفرینی بافت فرسوده در محدوده منطقه آزاد اروند(شهرهای آبادان و خرمشهر) در محل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: منطقه آزاد اروند توانایی‌ها و ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توان با استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های داخلی، بسیاری از مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر را برطرف کرد. لذا ارایه طرح و برنامه از توانمندی‌های منطقه، اشتغال زایی و ایجاد ثروت، راهکار توسعه و عمران آبادان و خرمشهر است.

او گفت: برای رفع مشکلات منطقه نباید منتظر ظرفیت‌های ملی بود بلکه باید به فکر راه کارها و فرصت های ثروت آفرینی بود چرا که صحبت از مشکلات و کاستی‌ها به تنهایی کار ساز نیست.

پژمان با بیان اینکه به طور قطع باید ظرفیت‌های ملی نیز برای توسعه منطقه وارد عمل شود، افزود:  ابتدا باید از مدیریت و توانایی منطقه آزاد اروند بهره برد.

معاون وزیر راه و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران در پایان با بیان اینکه وضعیت فعلی  شهرستان های آبادان و خرمشهر شایسته مردم ایثارگر و مقاوم این منطقه نیست، گفت: انتظار این بود تا در سه دهه نخست پس از جنگ تحمیلی، مشکلات شهرهای آبادان و خرمشهر رفع شود، اما چنین نشد، لذا امیدواریم که بتوانیم مشکلات را کاهش دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما