شناسهٔ خبر: 31339623 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

جایزه علمی پروفسور علیرضا سپاسخواه رونمایی شد

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ در ادامۀ طراحی و اعطای جوایز تحصیلی به مستعدان‌برتر با استفاده از منابع حوزۀ وقف و خیّریه، طی مراسمی با حضور هیئت‌رئیسه دانشگاه شیراز، اعضای هیئت‌مدیره و مجمع عمومی مجمع خیّران فارس و جمعی از دانشگاهیان استان فارس،  از «جایزه علمی پروفسور علیرضا سپاسخواه» رونمایی شد.

در این مراسم، حبیب شریف؛ رئیس بنیاد نخبگان استان فارس گفت: به منظور تکریم و الگوسازی از نخبگان و شخصیت­های علمی و همچنین ایجاد روحیه تلاش و خودباوری در میان دانشجویان و پژوهشگران، جایزه علمی پروفسور علیرضا سپاسخواه به برترین دانشجویان مقطع کارشناسی‌ارشد و دکتری رشته مهندسی آب شاغل به تحصیل در دانشگاه‌های استان فارس و یا متولدین استان فارس که مشغول به تحصیل در دیگر دانشگاه‌های کشور هستند، اعطا می‌شود.

وی با اشاره به جایگاه علمی پرفسور سپاسخواه، افزود: وی استاد نمونه کشوری و برنده جایزه علامه طباطبایی، استاد برگزیده جهان اسلام از سوی سازمان کنفرانس اسلامی است که نامشان در زمره دانشمندان و نخبگان علمی یک در صد برتر جهان بر اساس مستندات پایگاه اطلاعاتی تامسون رویترز، نیز به چشم می‌خورد.

لازم به ذکر است، این جایزه به برترین دانشجویان تحصیلات‌تکمیلی مهندسی آب که فعالیت‌های شاخص علمی و پژوهشی با محوریت پایداری منابع آب کشور داشته باشند، اعطا می‌شود.

نظر شما