شناسهٔ خبر: 31302435 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اتلتیکو مادرید 2-0 یوونتوس؛ ضربات شروع مجدد قاتل یوونتوس؛ شاگردان سیمئونه نیمی از راه صعود را طی کردند

میلاد گودرزی

اتلتیکو مادرید با دو گل یوونتوس را شکست داد، تا در یک قدمی صعود به مرحله بعد قرار بگیرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- اتلتیکو مادرید موفق شد با 2 گل یوونتوس را در واندا متروپولیتانو مغلوب کند. 

مشخصات بازی

لیگ قهرمانان اروپا مرحله یک هشتم نهایی | دور رفت

استادیوم واندا متروپولیتانو

گلزنان: خیمنز و گودین برای اتلتیکو مادرید

ترکیب دو تیم

ترکیب یوونتوس و اتلتیکو مادرید

شرح بازی

دو تیم اتلتیکو مادرید و یوونتوس در شرایطی به مصاف هم رفته بودند که دو تیم در لیگ قهرمانان تنها دو بار آن هم در مرحله گروهی فصل 2014/15 لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته بودند که اتلتیکو در آن بازی موفق شده بود در خانه 1-0 یوونتوس را مغلوب کند و بازی برگشت هم در تورین با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

در ثانیه 45 مسابقه، بازیکنان اتلتیکو مادرید معتقد به خطای پنالتی روی آنتوان گریزمان بودند، گریزمان که در تلاش برای زدن ضربه بود، پس از زدن ضربه اش، برخوردی با ماتویدی داشت که داور اعتقادی به خطا نداشت. دیگو کوستا از اتلتیکو مادرید، از سوی داور کارت زرد گرفت و بازی برگشت را از دست داد. روی ضربه آزاد تماشایی رونالدو، یان اوبلاک منجر به و یک واکنش فوق العاده شد تا دروازه اتلتیکو بسته باقی بماند. 

یوونتوس و اتلتیکو مادرید

روی یک کرنر ارسالی، لئوناردو بونوچی بالاتر از مدافعان اتلتیکو مادرید ضربه سر زد که از بالای دروازه به بیرون رفت. شوت از راه دور توماس پارتی را شزنی مهار کرد. داور مسابقه خطای دی شیلیو روی دیگو کوستا را پنالتی اعلام کرد که با مشورت VAR خطا پشت محوطه جریمه اعلام شد، ضربه آزاد را آنتوان گریزمان به زیبایی زد و با واکنش شزنی توپ راهی بیرون شد. 

توماس پارتی هم با کارت زردی که در نیمه نخست دریافت کرد، بازی برگشت را از دست داد، نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

جدی ترین موقعیت بازی در دقیقه پنجاه برای اتلتیکو مادرید رقم خورد، دیگو کوستا که روی پاس عمقی گریزمان پشت مدافعان یووه صاحب توپ شد، در مصاف کاملاً تک به تک، توپ را به بیرون زد، تا دروازه ها همچنان بسته باقی بماند. در پنجاه و دومین دقیقه، باز هم با خوش شانسی دروازه یوونتوس بسته باقی ماند، گریزمان در مصاف تک به تک با شزنی قرار گرفت و ضربه چیپ او به نوک انگشتان شزنی سایید و به تیرک دروازه برخورد کرد، در ریباند کیه لینی توپ را راهی کرنر کرد.

در هفتادمین دقیقه، آلوارو موراتا روی یک ارسال، با ضربه سر دروازه یوونتوس را باز کرد، اما پس از بررسی VAR، داور گل موراتا را به علت خطا روی کیه لینی مردود اعلام کرد. در هفتاد و هشتمین دقیقه، سرانجام اتلتیکو روی یک ضربه شروع مجدد به گل رسید، کرنر ارسالی از سمت چپ، در شلوغی محوطه جریمه درحالی که بونوچی زمین خورده بود، به خیمنز رسید و او دروازه یوونتوس را باز کرد، بازیکنان یوونتوس باز هم به این گل معترض بودند، اما این بارخبری از VAR نبود

اتلتیکو مادرید، گل دوم را هم دقیقه 83 به ثمر رساند، دفع ناقص بازیکنان یوونتوس روی یک ضربه ایستگاهی توپ را در زاویه بسته به گودین رساند وضربه گودین وارد دروازه یوونتوس شد. یوونتوس در ادامه تلاش کرد یکی از گل های خورده را جبران کند، اما اوبلاک در یک صحنه ضربه برناردسکی را دفع کرد و در نهایت بازی با برتری 2-0 شاگردان سیمئونه به پایان رسید، تا یوونتوس کار بسیار سختی برای ادامه حضور در لیگ قهرمانان اروپا، پیش رو داشته باشد. 

شرح گل‌ها

اتلتیکو مادرید 1-0 یوونتوس (خیمنز - دقیقه 78): سرانجام اتلتیکو روی یک ضربه شروع مجدد به گل رسید، کرنر ارسالی از سمت چپ، در شلوغی محوطه جریمه درحالی که بونوچی زمین خورده بود، به خیمنز رسید و او دروازه یوونتوس را باز کرد، بازیکنان یوونتوس باز هم به این گل معترض بودند. 

اتلتیکو مادرید 2-0 یوونتوس (دیگو گودین - دقیقه 83):  دفع ناقص بازیکنان یوونتوس روی یک ضربه ایستگاهی توپ را در زاویه بسته به گودین رساند وضربه گودین وارد دروازه یوونتوس شد.

خلاصه بازی

 

نظر شما