شناسهٔ خبر: 66425303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عطش رونالدو برای تیمداری فروکش کرد!

تهران- ایرنا- ستاره اسبق برزیلی فوتبال دنیا پس از فروش باشگاه کروزیرو، در اندیشه واگذاری باشگاه والادولید اسپانیا نیز بوده تا نشان دهد دیگر رغبتی برای فعالیت در این حوزه ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سه‌شنبه شب ایرنا، رونالدوی برزیلی یکی از ستاره‌هایی است که پس از خداحافظی از دنیای حرفه‌ای، به خرید باشگاه و برعهده گرفتن مالکیت تیم‌ها علاقه نشان داده است.

با این حال به نظر می‎‌رسد علاقه رونالدو به مالکیت باشگاه‌ها در حال افول کردن است و او در روزهای اخیر باشگاه کروزیرو را که مالک آن بود، واگذار کرده است.

طبق اعلام پدرو لورنسو مالک جدید، رونالدو اکثریت سهام خود را در کروزیرو، باشگاهی که فوتبالش را از آن شروع کرده بوده بود، فروخته است. گفته می‌شود لورنسو، ۹۰ درصد سهام باشگاه را به ارزش ۱۱۷ میلیون دلار از رونالدو خریده است.

عطش رونالدو برای تیمداری فروکش کرد!

رونالدو در دسامبر ۲۰۲۱، زمانی که باشگاه تاریخی کروزیرو در دسته دوم برزیل، وضعیت سختی داشت، این تیم را خریداری کرد تا از ورشکستگی تیم زمان کودکی‌اش جلوگیری کند.

در آن زمان، رونالدو با پرداخت ۸۷ میلیون دلار این تیم را خرید و بدهی این تیم را که به ۱۹۵ میلیون دلار می‌رسید را نیز تقبل کرد.

کروزیرو در دوران مدیریت رونالدو به لیگ دسته اول بازگشت و در سال ۲۰۲۳ در رده چهاردهم جدول رده‌بندی لیگ قرار گرفت.

رونالدو که در حال حاضر مالک ۸۲ درصد رئال وایادولید اسپانیا نیز بوده، در گفت‌وگویی از احتمال فروش این باشگاه دسته دومی اسپانیایی خبر داده تا مشخص شود که عطش او برای تیمداری فروکش کرده است.

نظر شما