شناسهٔ خبر: 31256197 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره «سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان» در زنجان

اختتامیه چهارمین دوره «سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان» امروز سه‌شنبه راس ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، چهارمین سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان در زنجان برگزار می‌شود.

 

این جشنواره به طور سه سال متوالی از سوی جهاد دانشگاهی زنجان برگزار شده است که در این مدت بیش از 10 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

 

هدف از برگزاری این جشنواره هم‌افزایی فرهنگ عاشورایی، اشاعه ساختار ذهنی و عملکردی امام حسین (ع) در جامعه و تعمیق استعدادها و ظرفیت‌های استان و نیز پرورش افرادی که توانایی تاثیرگذاری، نهادینه کردن، انتقال پیام بصیرتی و سبک زندگی امام حسین (ع) است و اتفاقا با استقبال خوبی از سوی دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور مواجه شده است.

 

چهارمین دوره «سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان» هم از مردادماه امسال آغاز به کار کرده و تا 13 مهرماه در بخش‌های شعر، عکس، فایل‌های تصویری، قطعه ادبی ادامه داشت.

 

تعداد آثار ارسالی به این جشنواره 3 هزار و 842 مورد شامل 2 هزار و 380 عکس، یک هزار و 70 شعر، 127 قطعه تصویری، 265 قطعه ادبی بوده است.

 

از آثار دوره‌های گذشته، چهار جلد کتاب شامل سه مجموعه کتاب شعر و یک مجموعه کتاب عکس به چاپ رسیده و سه مجموعه نمایشگاهی تولید و دو مجموعه چند رسانه‌ای نیز انتشار یافته است.

 

اختتامیه چهارمین دوره «سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان» امروز سه‌شنبه راس ساعت 15 و 30 دقیقه به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

 

نظر شما