شناسهٔ خبر: 31245020 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

به همت جهاد دانشگاهی و به میزبانی زنجان

«سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان» برگزار می‌شود

«سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان» به همت جهاد دانشگاهی زنجان و میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان زنجان امسال برای چهارمین سال در زنجان برگزار می‌شود.

در سه دوره گذشته که میعادگاه عاشورایی دانشجویان زنجان برگزار شده بیش از 10 هزار اثر به دبیرخانه ارسال شده است به نحوی که در این سال‌ها به صورت مستمر میزان آثار ارسالی افزایش یافته است.

هدف از برگزاری این جشنواره هم‌افزایی فرهنگ عاشورایی، اشاعه ساختار ذهنی و عملکردی امام حسین (ع) در جامعه و تعمیق استعدادها و ظرفیت‌های استان و نیز پرورش افرادی که توانایی تاثیرگذاری، نهادینه کردن، انتقال پیام بصیرتی و سبک زندگی امام حسین (ع) است و اتفاقا با استقبال خوبی از سوی دانشجویان دانشگاه‌های مختلف کشور مواجه شده است.

روند اجرایی چهارمین دوره «سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان» از مردادماه آغاز به کار کرده و تا 13 مهرماه ادامه پیدا کرد.

چهارمین دوره «سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان» در بخش‌های شعر، عکس، فایل‌های تصویری، قطعه ادبی برگزار شد.

تعداد آثار ارسالی به این جشنواره 3 هزار و 842 مورد شامل 2 هزار و 380 عکس، یک هزار و 70 شعر، 127 قطعه تصویری، 265 قطعه ادبی بوده است.

از آثار دوره‌های گذشته، چهار جلد کتاب شامل سه مجموعه کتاب شعر و یک مجموعه کتاب عکس به چاپ رسیده و سه مجموعه نمایشگاهی تولید و دو مجموعه چند رسانه‌ای نیز انتشار یافته است.

اختتامیه چهارمین دوره «سوگواره ملی میعادگاه عاشورایی دانشجویان» فردا سه‌شنبه 15 و 30 دقیقه به میزبانی حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق20

نظر شما