شناسهٔ خبر: 31185765 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی از 4 هزار معتاد پرخطر

رئیس پلیس پایتخت ازجمع آوری چهار هزار معتاد پرخطر با گذشت 20 روز از اجرای طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی خبرداد.

صاحب‌خبر -



سردار حسین رحیمی با اشاره به گذشت 20 روز از اجرای طرح پاکسازی محلات شوش، مولوی و هرندی، به پایگاه خبری پلیس گفت: طی این مدت، ۲۱ قاچاقچی و ۷۹۳ خرده‌فروش مواد افیونی در محدوده شوش، مولوی و هرندی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنها بیش از ۲۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است .
رحیمی با اشاره به جمع‌آوری چهار هزار و ۹۰ معتاد پرخطر، ۱۳۱ معتاد متجاهر زن و ۶۰۵ کارتن‌خواب از سطح معابر شهری این مناطق، افزود: افراد دستگیر شده پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شدند.
وی ادامه داد: از زمان اجرای این طرح تاکنون، ۸۷ منزل پلاک قرمز به همراه ۶۳۵ اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و به ویژه منطقه هرندی پلمب شده است.
به گفته رئیس پلیس پایتخت، طی این مدت، ۱۷ مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم‌سازی مناطق مزبور آغاز کرده‌اند.
سردار رحیمی گفت: برخورد قاطع با معتادان متجاهر و دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر این مناطق و نیز توجه به اماکن و کانون‌های تخلف نظیر منازل جرم‌خیز و پاتوق‌های خانگی، کماکان در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد. وی تصریح کرد: مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادان، سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود.

نظر شما